Πόσες φορές σας έχει έρθει ένα email που σας έχει εξοργίσει; Πόσες φορές θέλατε να ανταλλάξετε βαριές κουβέντες με έναν πελάτη ή τον εργοδότη σας, αλλά φοβηθήκατε την απόλυση; Πόσες φορές έχουν αγνοήσει email σας και θα θέλατε απλά να ξεσπάσετε; Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε τέτοιες καταστάσεις, είτε πιο συχνά είτε πιο σπάνια. Και το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να διατηρήσουμε (αναγκάστηκα) την ψυχραιμία μας. Κι αν σας έλεγα ότι υπάρχει ευγενικός τρόπος να πείτε όλα όσα θέλετε; Πάμε να δούμε κάποιες εκφράσεις που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε, αλλά να μη βρεθείς και στο ταμείο ανεργίας.
1. Ευγενική υπενθύμιση όπως απαντήσατε στο ερώτημά μου. Ευχαριστώ.
2. Υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με το θέμα;
3. Όπως αναφέρω ξανά, και στον τίτλο του email…
4. Εφόσον δε λάβαμε κάποια απάντηση, θεωρούμε ότι δεν έγινε αποδεκτή η πρότασή μας.
5. Εφόσον επιστρέψαμε όλοι από τις άδειες, θα θέλατε να ξαναδούμε το θέμα;
6. Σας προωθώ ξανά το email, σε περίπτωση που δε λάβατε το προηγούμενο.
7. Θα ήθελα να με ενημερώσετε για την εξέλιξη των εργασιών.
8. Είχαμε κάποια εξέλιξη σχετικά με το θέμα;
9. Επειδή θα πρέπει να ολοκληρωθεί το χρονοδιάγραμμα, παρακαλώ όπως μας αποστείλετε τις διαθέσιμες ημερομηνίες.
10. Λόγω πίεσης χρόνου, θα ήταν πιο χρήσιμο να έχουμε μια τελική απάντηση.
11. Έπειτα από το πέρας των ημερών, θα θέλαμε να μας δώσετε ένα χρονοδιάγραμμα των αποφάσεών σας.
12. Μιας και δεν μπόρεσε να επιτευχθεί τηλεφωνική επικοινωνία, σας στέλνω μέσω email το προς συζήτηση θέμα.
13. Μήπως επικοινωνήσατε με τον υπεύθυνο, ώστε να μπορέσει να κλείσει το θέμα;
14. Δυστυχώς, το αίτημά σας δεν υπάγεται στις αρμοδιότητές μου, θα χαρώ να εξυπηρετήσω αν προκύψει κάποιο πρόβλημα που άπτεται της ειδικότητάς μου.
15. Καλώς, θα επικοινωνήσετε εσείς με το λογιστήριο για τις υπερωρίες ή μήπως προτιμάτε να το αναλάβω;
16. Σε συνέχεια της επικοινωνίας, σας στέλνω αυτό το email για να σας υπενθυμίσω την αποστολή της πρότασής μας.
17. Μήπως χρειάζεστε κάποιες περαιτέρω πληροφορίες, ώστε να μπορέσετε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση του πρότζεκτ πιο άμεσα;
18. Θα εκτιμούσα μια ενημέρωση σχετικά με το αίτημα που υπέβαλλα.
19. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε συνεργασία, θα μπορούσατε να μας απαντήσετε στο παρόν email.
20. Έχουν περάσει x ημέρες από το τελευταίο μου email. Σας στέλνω για να βεβαιωθώ ότι το λάβατε και το διαβάσατε.
21. Δυστυχώς εξέτασα την πρότασή σας και θα χρειαστεί να αρνηθώ καθώς είναι ασύμφορη για τις παρούσες συνθήκες. Αν έχετε διάθεση επαναδιαπραγμάτευσης πολύ ευχαρίστως να το ξαναδούμε.
22. Θα σας ενδιέφερε μια περαιτέρω συνάντηση, ώστε να συζητηθούν πιο άμεσα τα θέματα που μας αφορούν;
23.Χωρίς να θέλω να γίνω ενοχλητικός/ή, θα ήθελα να έρθουμε σε επικοινωνία εντός εβδομάδας, ώστε να διευθετήσουμε το θέμα που έχει προκύψει.
24. Κατανοώ το φόρτο εργασίας, αλλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η προθεσμία του έργου λήγει σύντομα.
25. Παρακαλώ πολύ όπως επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα, καθώς δε βρίσκομαι εντός γραφείου μετά το πέρας του ωραρίου μου. Ευχαριστώ.
Ελπίζω να σας βοήθησα να βρείτε έναν τρόπο ώστε να απαντήσετε όσο το δυνατόν πιο ευγενικά, όταν το μόνο που θέλετε είναι να κατεβάσετε καντήλια. Εξάλλου, αν θέλετε να βρίσετε, κανείς δε σας εμποδίζει να το κάνετε μέσα στο κεφάλι σας. Δε χρειάζεται να το αποτυπώσετε και στο email. Και αν πάλι κάποιο μήνυμα από τα παραπάνω σας φαίνεται γνώριμο, το έχετε λάβει ή σας το έχουν προωθήσει, σας ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη. Δεν ήθελα να καταλάβετε ότι νευριάζω εύκολα.