Λοιπόν άκου τώρα να δεις τι έγινε. Θυμάσαι κάποτε κάτι μεσημέρια στις 3 που σε έπαιρνε μια καλή κυρία τηλέφωνο και σε ρωτούσε αν είχες λίγο χρόνο να σου κάνει ορισμένες ερωτήσεις; Ε, λοιπόν, αυτές οι ερωτήσεις που είχαν σκοπό να σε βάλουν για ύπνο και ήταν πιο βαρετές κι από το τελευταίο δίωρο έκθεση στη Β’ λυκείου, απέκτησαν ένα άλλο ενδιαφέρον.

Να ΄ναι καλά η ομάδα του Shopflix που πήρε κι επεξεργάστηκε δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων για τα ερωτικά βοηθήματα ανά ηλικία και περιοχή για το 2023. Έπιασε από τον Μπάμπη τον υδραυλικό από τα Γρεβενά ως και τη Γιούλη από τη Γλυφάδα και το Σάμι που είναι άφυλο και μένει στην Κω κι έβγαλε ένα ωραιότατο συμπέρασμα για το με τι προτιμάμε να παίζουμε στα κρεβάτια μας (κι έξω από αυτά).

Η χρήση και η κατοχή ερωτικών παιχνιδιών έχει γίνει πολύ πιο συνηθισμένη τα τελευταία χρόνια για τους καταναλωτές σε ολόκληρο τον ντουνιά- εμείς θα μείνουμε απ’ έξω; Λόγω της ποικιλίας των προσφερόμενων προϊόντων και της αυξανόμενης δημοτικότητάς τους, τα  χαρωπά αυτά παιχνίδια είναι από τις μεγαλύτερες μπίζνες του πλανήτη κι αποτελούν μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά σε όλο τον κόσμο, με μέγεθος παγκόσμιας αγοράς περίπου 34 δισεκατομμυρίων δολαρίων- φραγκοδίφραγκα δηλαδή. Μάλιστα, οι προβλέψεις δείχνουν ότι η αξία αυτή μπορεί να ανέλθει σε 81 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030. Αν υπάρχει πλανήτης ως τότε.

 

Ο μεγάλος νικητής

Στα δικά μας τώρα, την πρωτιά έχουν οι δ@νητές (31,5%) στις προτιμήσεις των Ελλήνων γιατί είμαστε και παραδοσιακοί τι να κάνουμε και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη θέση που πάει στα φeτιχιστικά 11,2%) τύπου 50 αποχρώσεις του γκρι. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι s3x-dolls, τα αnal toys και τα dild@s, κοινώς κάτι μαρτζαφλάρια σε διάφορα χρώματα από καουτσούκ που δε θες να πάρει ο σκύλος σου για να μασουλάει.

 

1/5 έχει αγοράσει ερωτικό βοήθημα τους τελευταίους 12 μήνες

Στην ερώτηση τώρα ποιος στο καλό τα αγοράζει όλα αυτά, σου λέει η έρευνα πως 1/5 παρακαλώ έχει πάει να κάνει την αγορά του μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Άρα αν είστε μια οικογένεια 5-6 ατόμων, ψάξου γιατί κάποιος στο κομοδίνο έχει το πράμα το καλό.

Το ποσοστό των αγοραστών αυξάνεται ελαφρώς στο 23% στην ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών και σταδιακά μειώνεται καθώς προχωράμε σε μεγαλύτερες ηλικίες, καταλήγοντας στο 17% και 18% στις ηλικιακές ομάδες 45-54 και 55-64 αντίστοιχα. Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των 18-24 (όχι αυτού που σε πάει Μπάνσκο με 100 ευρώ) δεν έχει φύγει από το πατρικό, αλλά λεφτά για ερωτικό βοήθημα σαφώς και διέθεσε.

 

Οι άντρες ή οι γυναίκες ψωνίζουν περισσότερο;

Στις ηλικίες 18-24, οι άνδρες κατέχουν το προβάδισμα στο σκορ, ενώ οι γυναίκες φαίνεται να τους ισοφαρίζουν στις ηλικίες 25-34, ενώ αργότερα, στις ηλικίες 35-44, οι γυναίκες περνούν μπροστά με διαφορά. Εντούτοις, το μεγαλύτερο ρεκόρ καταγράφεται στους άνδρες άνω των 55 ετών, οι οποίοι φαίνεται ότι κάνουν ζωάρα στην κρίση των 50+.

Η Αθήνα αγοράζει σ3ξ ντολς, η Σαλούγκα προτιμάει ντίλντο και στην Πάτρα το πάνε ένα βήμα παραπέρα με στραπ ον κι αν δεν ξέρεις τι είναι γκούγκλαρέ το μη μας κλείσουν.

Γενικώς το ζει η Ελλαδίτσα μας και το τιμάει το παιχνίδι κάθε είδους, με δαχτυλίδια στ@σης και παντός είδους μπιντιεσεμ λιχουδιές. Κι αν δεν είσαι σίγουρος/η/ο ότι ξέρεις ποιο σου ταιριάζει, μια δοκιμή θα σε πείσει!