Το συγκεκριμένο είδος άντρα μπορεί κανείς να το συναντήσει σε όλους τους χώρους, σε όλες τις κοινωνικές τάξεις και αταξίες. Διαθέτει όλο το πακέτο. Είναι σαν τον Κεν, τον σύντροφο της Μπάρμπι που τα έχει όλα: σύζυγο, παιδί, σπίτι, αυτοκίνητο, τροχόσπιτο και τόσα άλλα.

Δεν έχει όμως ηθικούς φραγμούς, για αυτό -και παρά τον βαρύ εξοπλισμό που κουβαλάει στις πλάτες του- δεν κωλώνει να αναζητά και ερωμένη για να λέει με περηφάνια ότι έλεγε ο Λεπά τη δεκαετία του ‘80: «από δω η γυναίκα μου και από δω το αίσθημά μου».  

Έτσι την πέφτει ασύστολα όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Στη δουλειά κάνει αβέρτα κομπλιμέντα σε όποια του γυαλίσει, και ας λάμπουν εξίσου και η βέρα στο χέρι του και οι ασημένιες κορνίζες με τις οικογενειακές φωτογραφίες πάνω στο γραφείο του. Στο προαύλιο του σχολείου και στη παιδική χαρά θα φλερτάρει τις τσαχπινογαργαλιάρες μαμάδες, κάνοντας παράλληλα επίδειξη του πόσο καλός μπαμπάς είναι.

Αυτός ο άντρας παραδίδει άνετα μαθήματα ψαρέματος και ας ζει στο βουνό. Έχει συνεχώς τα δίχτυα του ριγμένα. Δεν τον ενδιαφέρει τι ψάρι θα πιάσει, αν θα είναι μεγάλο ή μικρό, μεζές ή κύριο γεύμα. Εκείνος όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει.  Το μόνο που τον νοιάζει είναι να βρει κάποιο διαθέσιμο. Τότε αμέσως θα το απομονώσει από τα υπόλοιπα και θα αρχίσει το ψήσιμο!

Ποτέ δεν ζητάει ξεκάθαρα ραντεβού. Αυτά είναι για τους ελεύθερους. Οι παντρεμένοι το αποκαλούν συνάντηση, καφεδάκι, ποτάκι, σεξάκι. Εκεί στην πρώτη ιδιωτική συνομιλία θα  ξεκινήσει ταχιά ταχιά μια εκ βαθέων εξομολόγηση. Δεν χρειάζεται να έχει πρώτα δημιουργηθεί η κατάλληλη ατμόσφαιρα. Δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια του χρόνου. Θα τα ρίξει χύμα στο κύμα και ό,τι πιάσει.

Πρώτα θα ξεκινήσει με κλισεδιάρικα κοπλιμέντα που ίσως και να είχαν πέραση, τότε που ήταν ακόμα ελεύθερος. Η λίστα περιλαμβάνει οπωσδήποτε μάτια-παλάτια και κεραυνοβόλο έρωτα. Και επειδή το παιχνίδι κρίνεται στις λεπτομέρειες προσθέτει μερικές προσωπικές πινελιές. «Την πρώτη φορά που σε είδα φορούσες μια μπλε φόρμα, μια ανοιχτή μπλούζα, ένα εφαρμοστό παντελόνι που διαγραφόταν τόσο ωραία οι καμπύλες σου.» Ακόμα και να μην το θυμάται με ακρίβεια σίγουρα την έχει δει μια κάποια φορά να φοράει κάτι από αυτά. Το γυναικείο μυαλό όμως συγκινείται από το γεγονός ό,τι έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη του άλλου η πρώτη φορά  που κοιταχτήκανε. Το έχει δει εξάλλου να συμβαίνει και στο Hollywood.

Το δεύτερο μέρος της εξομολόγησης περιλαμβάνει οπωσδήποτε αναφορά στον έγγαμο του βίο. Παραδέχεται πως αγαπάει τη γυναίκα του μεν, αλλά όχι ερωτικά δε.

Είναι φυσικά τόσο μεγαλόψυχος που μένει στο γάμο –καλά το μάντεψες- λόγω των παιδιών. Φυσικά δεν την κερατώνει, όπως ίσως η συνομιλήτριά του υποψιάζεται. Αντιθέτως είναι η πρώτη φορά που νιώθει και πάλι ερωτευμένος σαν παιδί. Κάπου εκεί ξεκινούν τα υπονοούμενα για τη γυναίκα του –που όπως τόνισε προηγουμένως πολύ την αγαπά- αλλά δεν την παντρεύτηκε με τη θέλησή του. Την εστεφανώθει διότι εκείνη έμεινε έγκυος –από τον κρίνο- και δεν ήθελε να στιγματιστεί από την κακούργα κοινωνία. 

Στη συνέχεια παραδέχεται μετά λύπης του πως δεν έχουν μεταξύ τους ερωτικές σχέσεις καθότι τη βλέπει πλέον αδερφικά. Και πώς αλλιώς θα μπορούσε να τη δει όταν τη βρίσκει το πρωί που ξυπνάει να τρίβει ταψιά, αντί να τον υποδέχεται με γόβες, ζαρτιέρες και πρωινό σε δίσκο όπως στο youporn. Φυσικά δεν έχει καμία ψευδαίσθηση πως αυτή στην οποία τώρα ρίχνει τα δίχτυα του ζει στην εξωτική Βιλαρίμπα όπου δεν τρίβουν τα ταψιά. Αντιθέτως έχει την πλήρη συναίσθηση πως αυτή δεν χρειάζεται καν να τη δει όταν ξυπνήσει… κυριολεκτικά και μεταφορικά.

 

Συντάκτης: Ράινα Μελισσηνού