

Το ντεμπούτο στις κινηματογραφικές αίθουσες έγινε μία μέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου κι η Ρενέ Ζελβέγκερ επανήρθε ως Bridget Jones στη μεγάλη οθόνη, συνεχίζοντας την ιστορία των τριών προηγούμενων επιτυχημένων ταινιών. Από το πολυπόθητο ημερολόγιό της, που έκανε χαμό το 2001, λοιπόν, φτάνουμε στο σημερινό “Mad About the Boy” και σε μια Μπρίτζετ αρκετά διαφορετική, που – όπως φαίνεται – μάλλον μας αρέσει.
Η ταινία τη βρίσκει χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, καθώς ο σύζυγός της (Κόλιν Φερθ) χάθηκε στη διάρκεια μιας ανθρωπιστικής αποστολής. Η ίδια έχει βαλτώσει και παραιτηθεί από τα πάντα, με μοναδική της προτεραιότητα το μεγάλωμα των δύο παιδιών της. Ο γιος της αναπολεί έντονα τον πατέρα του και τις μεταξύ τους στιγμές, χωρίς όμως να εξωτερικεύει τα συναισθήματά του.
Και ξαφνικά, στη ζωή της εισβάλλει ένας νεαρός από το πουθενά – ο Ρόξτερ. Μια ένεση νεότητας και έρωτα έρχεται να την ταρακουνήσει, υπενθυμίζοντάς της τη θηλυκή της πλευρά. Μέσα από αυτή τη σχεδόν δίωρη, χαρούμενη και ενδιαφέρουσα προβολή, καταλήγουμε σε μερικά μαθήματα ζωής που μας διδάσκει η ταινία.
Πέφτεις, αλλά σηκώνεσαι
Όσο κι αν έχει παραιτηθεί – κυκλοφορώντας με πιτζάμες και αχτένιστα μαλλιά, παραμερίζοντας τη σεξουαλικότητά της – τελικά επανέρχεται. Δυναμικά στη δουλειά της, στη θηλυκή της πλευρά και, πάνω απ’ όλα, στη ζωή της.
Ο εαυτός της στο κέντρο
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες ταινίες, όπου οι ερωτικές της περιπέτειες την καθόριζαν, αυτή η Μπρίτζετ είναι πιο ώριμη. Δεν τρέχει πίσω από κανένα αρσενικό για να καλύψει κάποια ανασφάλεια, αλλά πατάει γερά στα πόδια της, πιο σίγουρη από ποτέ.
Ατσούμπαλη και χαριτωμένη
Όσο κι αν έχει αλλάξει, παραμένει η Μπρίτζετ που αγαπήσαμε: γεμάτη γκάφες και στιγμές γέλιου. Είναι ο ορισμός της ατσουμπαλιάς και της απροσεξίας – ένα «λίγο απ’ όλα» που, τελικά, τα καταφέρνει με τον δικό της μοναδικό τρόπο.
Όλοι αξίζουμε ένα pause
Επιλέγει να σταματήσει, να βαλτώσει, να απομακρυνθεί, να ξαναβρεί το κέντρο της και να κάνει restart. Όλοι έχουμε αυτό το δικαίωμα και οφείλουμε να το εφαρμόζουμε όταν το νιώσουμε.
Ο καθένας λέει τα δικά του, αλλά τα πράγματα σε οδηγούν μόνα τους
Δέχεται πληθώρα συμβουλών και υποδείξεων – όλοι έχουν κάτι να της πουν. Όμως, η πραγματική απάντηση έρχεται όταν ακούει το ένστικτό της και αφήνει τις συγκυρίες να την οδηγήσουν.
Το καστ: Παλιοί γνώριμοι και νέες προσθήκες
Η επιστροφή της Ρενέ Ζελβέγκερ στον ρόλο που την καθόρισε είναι αβίαστη και γεμάτη συγκίνηση. Ο Κόλιν Φερθ εμφανίζεται μέσα από αναδρομές για την απαραίτητη νοσταλγική νότα, ενώ η παρουσία του Χιου Γκραντ που μας αφήνει μόνο μια μικρή γεύση μέσα στην ταινία, είναι αυτό ακριβώς που θυμόμαστε- λίγο πονηρή, λίγο σέξι, λίγο παιχνιδιάρικη.
Ο νέος άνδρας στη ζωή της, Ρόξτερ, ενσαρκώνεται από τον Λίο Γούνταλ – μια ανερχόμενη δύναμη στο Χόλιγουντ, γνωστός από το One Day. Εντυπωσιακή είναι επίσης η συμμετοχή της Έμα Τόμσον, η οποία εκτός από τον ρόλο της γιατρού, συμμετέχει και στο σενάριο της ταινίας.
Αν κάτι ξεχώρισε, είναι δύο πολύτιμες στιγμές:
-Η συμβουλή του πατέρα της πριν πεθάνει: «Μην επιβιώνεις απλώς – ζήσε τη ζωή σου».
-Το συγκινητικό μήνυμα αγάπης στον σύζυγό της: Στα γενέθλιά του, στέλνει μπαλόνια στον ουρανό μαζί με τα παιδιά της, γεμάτα γράμματα αγάπης. Δείχνει έτσι πως εκείνος θα είναι πάντα κοντά τους, σαν ενέργεια, αλλά – το κυριότερο – συνεχίζει να ζει μέσα τους.
Τελικά, η Μπρίτζετ μεγάλωσε, ωρίμασε, αλλά δεν έχασε τη μαγεία της. Το “Mad About the Boy” μάς θυμίζει πως η ζωή προχωράει, οι άνθρωποι αλλάζουν, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για αναγέννηση, αγάπη και (πολλές) γκάφες.
Και η νέα Bridget Jones ξέρει ακριβώς πώς να το κάνει αυτό.