Στις τηλεοπτικές σειρές αρκετές φορές, οι ηθοποιοί καλούνται να παίξουν σκηνές δύσκολες, με έντονο πόνο και αρκετό συναίσθημα. H Στέλλα Φυρογένη, στη «γη της ελιάς», η τηλεοπτική Χάιδω με το θρήνο της στο επεισόδιο του Σαββάτου για τον θάνατο του Φίλιππου συγκλόνισε το κοινό ακόμη και με τις εκφράσεις της αποδίδοντας τις σκηνές οι οποίες έμοιαζαν με αρχαία τραγωδία χωρίς καμία υπερβολή, έδωσε στον μέγιστο τα αισθήματα μίας μάνας η οποία χάνει και το δεύτερο παιδί της από τον κύκλο μιας βεντέτας.
Γεννήθηκε στη Γερμανία, ήρθε στην Ελλάδα στα δύο της έτη και έμεινε με την οικογένεια της στη Θεσσαλονίκη, είναι απόφοιτη της δραματικής σχολής Εθνικού Θεάτρου, έχει σκηνοθετήσει και έχει ερμηνεύσει θεατρικούς ρόλους, έχοντας την ταυτότητα της θεατρικής ηθοποιού. Στην τηλεόραση όπως είπε βρέθηκε ξαφνικά εκπλήσσοντας τον εαυτό της. Έχει βραβευτεί για τον A’ Γυναικείο Ρόλο στον “Εντοµοσυλλέκτη”, ως Καλύτερη Γυναίκα Ηθοποιός με το βραβείο Θεάτρου ΘΟΚ για τον “Ορλάντο” και το “Ινκόγκνιτο”, αλλά και για το “Φάρµακον” στο Κυπριακό Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους.
Η “Γη της Ελιάς” σύστησε στο κοινό το υπέροχο ταλέντο της ήδη από το πρώτο επεισόδιο, ποιος άλλωστε μπορεί να ξεχάσει την κραυγή της όταν είδε αιμόφυρτη την κόρη της ντυμένη νύφη στον γάμο της. Το μοιρολόι, η κραυγή την ώρα της αναγνώρισης του Φιλίππου, ο βουβός της πόνος με τα συγκλονιστικά βλέμματα και τη στάση του σώματός της καθήλωσαν το κοινό, η ερμηνεία της ήταν ανατριχιαστική και σπαρακτική. Σαν μητέρα που η μοίρα της έπαιξε το πιο άσχημο παιχνίδι, άφησε το ταλέντο της να ξεχειλίζει μαγεύοντας το κοινό.
Επιμέλεια κειμένου: Αλίκη Μουσμούλα