Στον 21ο αιώνα το θέμα κέρατο πρωταγωνιστεί παντού, πότε δεν πρωταγωνιστούσε άλλωστε; Στις παρέες, στα πρωινάδικα, ακόμα και στο μανάβικο αφού η κυρά-Σούλα έκανε σκηνή ζηλοτυπίας στο μανάβη την ώρα που διάλεγα τα μήλα μου.

Το ελληνικό πεντάγραμμο έχει πάρει θέση σ’ αυτή τη διαμάχη με τη Λίτσα Διαμάντη να κόβει την ευτυχία της στα τρία ως μοναδική λύση και να κονταροχτυπιέται με τον αείμνηστο Μπιθικώτση που αποχωρεί όταν αντιλαμβάνεται ότι θα φέρει το χωρισμό στην καλή του.

Αυτά, όμως, ανήκουν στη δεκαετία του ’70. Η αντίδραση της τότε ψευτοπουριτανικής κοινωνίας ήταν να σε χαρακτηρίσει ανήθικο που τόλμησες να μπεις ανάμεσα στο ζευγάρι και να το διαλύσεις. Παλιάνθρωπε! Αν ήσουν γυναίκα, ντρέπομαι για λογαριασμό σου, τσουλάκι. Σήμερα μόνο συγχαρητήρια δε σου δίνουν που «έφαγες» το γκομενάκι.

Μάγκας δεν είσαι, αλλά ούτε άτιμος κι ανήθικος, νάρκισσος είσαι κι εσύ φιλενάδα που καμουφλάρεσαι με το βαθυστόχαστο «στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται» η αξιοπρέπεια ίσως να σου έχει «αρπάξει» λίγο στις άκρες. Η μάχη δεν ήταν δύσκολη, πιο πολύ επιθυμούσε τον κατακτητή παρά τον πολέμησε. Ήθελε το καινούργιο γιατί είχε βαρεθεί το παλιό, δεν είχε κάτι άλλο να του προσφέρει, το είχε μάθει τόσο καλά που ήξερε τι σκεφτόταν πριν καν το σκεφτεί, αλλά δεν το άφησε κιόλας. Ποτέ δεν αφήνει το παλιό μέχρι να τσεκάρει το καινούριο.

Το καινούριο, φίλε μου, είναι άλλο πράγμα. Είναι περιπετειώδες, με χιούμορ, χωρίς ταμπού και γκρίνια. Είναι ανοιχτό σε νέες προτάσεις, το ιντριγκάρει το παράνομο κι εσύ νιώθεις σαν το μήλο της έριδος που διεκδικείσαι από όλες τις πλευρές. Με το καινούργιο κάνεις νέα πράγματα που κατά κύριο λόγο βέβαια περιορίζονται σε τέσσερις τοίχους, το πολύ-πολύ να φας κι ένα βρώμικο στα γρήγορα τις μικρές πρωινές ώρες.

Τη σχέση αυτή τη χαρακτηρίζει η ταχύτητα. Τηλέφωνα δευτερολέπτων, καφές σε πακέτο και το γκάζι πατημένο για να φτάσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα στον προορισμό σας, να κερδίσετε το πεντάλεπτο του τσιγάρου μετά το σεξ χωρίς να αρχίσουν τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα της άλλης γραμμής που σε περιμένει σπίτι.

Το καινούργιο, όμως, ξέρει καλά το παλιό, έχει μετατραπεί σε πράκτορας του FBI κι έχει μάθει τα πάντα· πώς είναι, πού δουλεύει, τι μουσική ακούει. Αν βρεθούν σε κοινή παρέα (πράγμα που δε στο εύχομαι) θα σκεφτείς ότι θα μπορούσαν να κάνουν και κάνουν και καλή παρεούλα. Αλλά αυτό δε γίνεται, στα χέρια σου μουδιάζει μόνο η μία.

Εσύ το μουδιασμένο τώρα, περνάς φανταστικά μαζί του, αγαπάς τον κίνδυνο και νιώθεις πολύ καλύτερη από την άλλη που δεν μπορεί να τον κρατήσει. Μαζί σου είναι ελεύθερος, ειλικρινής, δεν καταπιέζεται, μπορεί να βρίσκεστε για λίγο αλλά αυτό το λίγο το επιζητάει.

Ότι σε θέλει είναι δεδομένο· η γλώσσα του σώματος δε λέει ποτέ ψέματα κι εσείς τη μιλάτε άπταιστα, με άριστα το πήρατε το δίπλωμα κι όχι μια φορά, εξετάζεστε συχνά-πυκνά. Όσο για τύψεις ούτε λόγος, εσύ είσαι σκληρό καρύδι δεν καταλαβαίνεις από συναισθηματισμούς, αυτά είναι για τα κοριτσάκια, εσύ είσαι γυναίκα ανεξάρτητη και συνειδητοποιημένη που ξέρει ότι ο άνθρωπος είναι ζώο πολυγαμικό.

Δε φταίει αυτός, η μητέρα φύση μαζί με τα άλλα υλικά πρόσθεσε και τη σεξουαλική επιθυμία. Δεν μπορείς να τα βάλεις με τη φύση άρα χαλαρώνεις κι απολαμβάνεις. Τώρα αν κάποιος μεσήλικας σε χαρακτηρίσει «παρδαλή» δέχεσαι το χαρακτηρισμό ως ένα μικρό τίμημα για τους πολλαπλούς οργασμούς που έχετε ανταλλάξει. Τι ψυχή έχει ένας χαρακτηρισμός;

Θα συμφωνήσω μαζί σου, ο άνθρωπος είναι όντως  πολυγαμικό ζώο, αλλά είναι κι έλλογο, αυτή είναι η διαφορά του με τα υπόλοιπα. Σωστά και λάθη δεν υπάρχουν, αν κοιμάστε χωρίς να στριφογυρίζετε στα κρεβάτια σας, κανένα πρόβλημα.

Δε θα τον χαρακτηρίσω μαλάκα ούτε εσένα τσούλακι. Όμως μπορώ να σε φανταστώ σε ένα εστιατόριο να τρως τα ψίχουλα που πέφτουν από το πιάτο της άλλης, δεν είναι κρίμα να μην απολαμβάνεις κι εσύ μια χοιρινή με τηγανιτές πατάτες;

 

Επιμέλεια Κειμένου Αγγελικής Κοτσόβολου: Πωλίνα Πανέρη

Συντάκτης: Αγγελική Κοτσόβολου