Ας πάμε σ’ έναν κόσμο που για όλους, λίγο ή πολύ είναι γνωστός. Στον κόσμο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Στα σύμπαντα που δημιουργεί και φιλόξενα μας καλεί με κάθε του ιστορία. Πολλοί από εμάς λοιπόν, έχουμε μείνει κολλημένοι μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασής μας περιμένοντας με αγωνία πώς θα εξελιχθούν οι σχέσεις όλων αυτών των ηρώων που περίτεχνα δημιουργεί στα σενάριά του. Και σ’ αυτές τις σχέσεις προσθέτει όλα όσα συνθέτουν ένα σκληρό και ταυτόχρονα ρομαντικό παραμύθι. Πάθη, έρωτες, καβγάδες, παρεξηγήσεις, φιλίες, συντροφικότητα, συναισθήματα, οικογενειακοί δεσμοί, πάντα ανατροπές και φυσικά ερωτικές σκηνές. Ερωτικές σκηνές που κάτι έχουν να πουν, ολοκληρώνουν τη σχέση ή δημιουργούν επιπρόσθετα ερωτήματα.

Ας πάμε λοιπόν να δούμε τις 5 πιο δυνατές απ’ αυτές:

 

Εκείνη στο μπαρ (4)

Πρώτη στη λίστα μια σκηνή από την σειρά 4, όπου ο Πέτρος (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) και η Ζωή (Δανάη Σκιάδη) είναι σ’ ένα μπαρ που πίνουν, χορεύουν, είναι ήδη ερωτευμένοι αλλά κάποιο μυστικό δυσκολεύει λίγο τα πράγματα (σπόιλερς δεν κάνουμε). Τρέχει ο Πέτρος να φύγει γιατί δεν αντέχει ο άνθρωπος. Τρέχει η Ζωή από πίσω του γιατί τον θέλει κι ακολουθεί διάλογος. Πέτρος: «Φύγε δε θέλω να σε ξαναδώ» καθώς την ίδια στιγμή την πιάνει και τη βάζει στον τοίχο. «Σε θέλω» να του λέει εκείνη. Οι ανάσες τους γίνονται πιο γρήγορες, τα βλέμματα μεταξύ τους καίνε, φυσικά και ό,τι γίνεται, γίνεται στα όρθια, βιαστικά, σαν να τους κυνηγάνε και με πάθος που παλεύει να βγει στην επιφάνεια ν’ αναπνεύσει. Κάποιο παντελόνι ξεκουμπώνει, κάποια φούστα σηκώνεται. Χέρια μπλέκονται στα μαλλιά, εσώρουχα που τραβιούνται άγρια, μια ανάγκη που φτάνει σε έντονη κορύφωση κι ένας Πέτρος να την κάνει χωρίς καν ένα τσιγάρο έπειτα, αφήνοντας τη Ζωή να κλαίει γεμάτη ερωτήματα. Γιατί, υπάρχει κι ένα μυστικό, ας μην το ξεχνάμε.

 

Εκείνη με την Παπά (Κλείστε τα Μάτια)

Ο Στέφανος (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) και η Χριστίνα (Ιωάννα Παππά) ζουν έναν έρωτα μεγάλο, που τρίτο πρόσωπο έχει τη μάνα της- κι από τότε ο Παπακαλιάτης απέκτησε όλων των ειδών τα παρατσούκλια. Κι ενώ ο Στέφανος προσπαθεί να ξεπεράσει αυτόν τον μεγάλο έρωτα, οι τελείως τυχαίες φυσικά συγκυρίες τον βρίσκουν στο σπίτι της, ενώ η επίσκεψη καταλήγει με τελείως διαφορετικό τρόπο από τον λόγο που ξεκίνησε. Η ερωτική ένταση έντονη, τους βάζει να καταλήγουν να κάνουν παθιασμένο έρωτα στο σπίτι της Χριστίνας με ηχητικά εφέ, αναστεναγμούς, αλλαγές στάσεων, νύχια να μπήγονται στο δέρμα, χαμηλό φωτισμό για να φαίνονται όσα ακριβώς χρειάζονται και πάθος που τους κάνει να λιώνουν. Η ερωτική σκηνή διακόπτεται κάποιες φορές με τη Μαρία (Πέμη Ζούνη) στο φόντο για τον προφανή λόγο.

 

Εκείνη στο “Αν” που κρατάει εφτά λεπτά

Ταινία στην οποία ο Δημήτρης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) μόλις έχει γνωρίσει τη Χριστίνα (Μαρίνα Καλογήρου) και σε κάποιο διαμέρισμα κάπου στην Πλάκα, με τον ήλιο να μπαίνει ανάμεσα από τις γρίλιες, κάνουν -τα πάντα- για πρώτη φορά, ρομαντικά, ερωτικά, άγρια με πάθος και διάρκεια ένα ολόκληρο Blue Geans από Lana. Τρυφερά αγγίγματα, χέρια να γλιστράνε μέσα σε εσώρουχα, ανάσες κοφτές, βλέμματα γεμάτα πόθο, καθιστοί, ξαπλωμένοι, μπρούμυτα, στο πλάι- όλα τα έχει αυτή η σκηνή. Δεν έχουμε μυστικά εδώ.

 

Στα όρθια στο “Δυο μέρες μόνο”

Τέταρτη στη λίστα, η σκηνή από το “Δυο μέρες μόνο”.  Άρης και Σοφία. (Χριστόφορος Παπακαλιάτης και Βίκυ Παπαδοπούλου). Εδώ κι αν δεν υπάρχουν εμπόδια, μυστικά κι απαγορευμένες σχέσεις. Ό,τι συμβαίνει, γίνεται -φυσικά- στα όρθια, με τα ρούχα, βγάζοντας ή μάλλον κατεβάζοντας μόνο τα απαραίτητα. Βιαστικά και με πάθος, η Βίκυ με κομμένη ανάσα του λέει “όχι μέσα σε παρακαλώ” κι ο Άρης να της απαντάει “σ’ αγαπάω” συνεχίζοντας ακάθεκτος.

 

Εκείνη που ο Χριστόφορος έριξε τη Γερμανίδα

Πέμπτη στη λίστα η σκηνή από το “Ένας άλλος κόσμος”. Elise (Andrea Osvart ) και Γιώργος (Χριστόφορος Παπακαλιάτης). Δύο άγνωστοι συναντιούνται σ’ ένα μπαρ κι η ερωτική έλξη είναι ολοφάνερη. Καταλήγουν στο δωμάτιο κάποιου ξενοδοχείου με αναστεναγμούς, στα όρθια, στο κρεβάτι, να βγάζουν ρούχα νομίζοντας πως δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από ένα one night stand. Η μοίρα όμως, άλλα τους επιφύλαξε.

 

Και κάπως έτσι, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μας βάζει μέσα στην ιστορία που διηγείται, κοντά στους ήρωες του και μας προκαλεί να νιώσουμε. Και ναι, αν ξέρει κάτι να κάνει καλά, είναι σίγουρα οι ερωτικές σκηνές.

Συντάκτης: Μαργαρίτα Αρβανιτίδου
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου