Επιτέλους η οικειότητα μεταξύ σας έχει περάσει σε άλλο λέβελ. Έρχεστε όλο ένα και πιο κοντά. Τόσο κοντά που δε θα είστε πλέον δύο, αλλά ένα. Κορμιά ενωμένα, ένταση, πάθος, έρωτας, κορύφωση, τέλος. Αυτές οι λέξεις περιγράφουν πολύ περιληπτικά όλα αυτά που συμβαίνουν μεταξύ δύο ερωτευμένων –ή και όχι- ανθρώπων τη στιγμή που δεν υπάρχει τίποτα που να τους σταματάει από το να γίνουν ένα.
Υπάρχει όμως μια μεγάλη μερίδα γυναικών (κι όχι μόνο) που θέλουν και κάτι παραπάνω. Θέλουν να φτάσουν σε αυτή τη θεωρητικά «απόλυτη» κορύφωση και με άλλον έναν τρόπο. Το δάχτυλο. Είτε το κάνετε ως ορεκτικό στο μενού είτε όχι για ορισμένα άτομα το να βάζεις δάχτυλο θεωρείται απαραίτητο στοιχείο ενός γεύματος. Υπάρχουν άτομα εκεί έξω που μπορεί να τελειώσουν μόνο μ’ αυτό. Αν ξέρεις πώς να το κάνεις μπορείς να κάνεις τον άλλον να τρέμει στα χέρια σου κι εσύ θα ξέρεις πως βρήκες το σωστό σημείο και πως το απολαυστικότερο τέλος δε θα αργήσει να έρθει.
Αν το φοβάσαι μπορεί να είναι επειδή δεν είσαι σίγουρος αν είσαι όντως on the spot. Πολύ πιθανόν να τριγυρνάει στο μυαλό σου το ερώτημα του αν βρήκες αυτό το περιβόητο σημείο, που εδώ που τα λέμε δε βρίσκεται σε όλους στο ίδιο ακριβώς σημείο γεωγραφικά. Πώς μπορείς να το κάνεις καλά; Πώς μπορείς να φτάσεις την ένταση του κορμιού που λαχταράς στο τέρμα; Τρόποι υπάρχουν. Το θέμα όμως είναι η τεχνική, η τεχνική που πάντα μετράει.
Για να είσαι λοιπόν on the spot φρόντισε αρχικά να διεγείρεις την περιοχή όσο περισσότερο μπορείς έτσι ώστε να αρχίσει ήδη να σε νιώθει και ν’ αποζητάει τα δάχτυλά σου. Προετοίμασε το έδαφος που λέμε, παίξε, φρόντισε να γίνει αρκετά υγρό το σημείο και μετά προχώρησε αργά και σταθερά προς τα μέσα.
Για να είσαι to the point, θα πρέπει να αντιληφθείς πως δεν πρέπει να ασχολείσαι μόνο με τα «εντός γηπέδου». Βγες και λίγο εκτός περιοχής, δεν πειράζει δεν περνιέται για out. Το παιχνίδι με τα δάχτυλα σε διάφορα σημεία της περιοχής θα εξιτάρουν το έτερον ήμισυ σε σημείο που μπορεί να φτάσει στο τέρμα μόνο με αυτό. Επομένως, μην το φοβηθείς, βάλε βγάλε, παίξε μπάλα στην έξω περιοχή και ξαναμπές στο γήπεδο με δύο παίχτες αυτή τη φορά.
Η διέγερση του σημείου αυτού με τα δάχτυλα, είναι από τα βασικότερα προκαταρκτικά το οποίο μπορεί ν’ ανάψει τον παρτενέρ σου πριν την ολοκληρωμένη επαφή σας. Φρόντισε λοιπόν όταν θα βάλεις το δάχτυλό σου μέσα, να παίρνει μια καμπυλωτή κλίση, μιας και το σημείο στο οποίο πρέπει να δώσεις προσοχή βρίσκεται στο άνω εσωτερικό τοίχωμα της περιοχής που εξερευνάς. Αν το πετύχεις θα το καταλάβεις, όχι απαραίτητα επειδή θα το αισθανθείς διαφορετικά αλλά αν μπει το «το νερό στο αυλάκι» θα δεις το κορμί αυτό να αρχίζει να τρέμει στα χέρια σου.
Με απαλές κυκλικές κινήσεις το παιχνίδι σας θα καταχωρηθεί στα άχαστα. Οι βιαστικές κινήσεις του τύπου ψεκάστε σκουπίστε δεν έχουν «τελειώσατε». Δώσε χρόνο και με τις αντιδράσεις θα καταλάβεις αν όντως γίνεται σωστή δουλίτσα.
Αν το κάνεις καλά θα φανεί εκεί, στο άρπαγμα των σεντονιών ή στις γρατσουνιές που θα αφήσει στο κορμί σου. Μην αφήνεις το μυαλό σου να επικεντρώνεται μόνο σε αυτό που κάνεις εσύ εκεί κάτω. Το άτομο που του προσφέρεις αυτή την στιγμή κάτι σου λέει με τον δικό του τρόπο. Αν δε σου φωνάξει κατάμουτρα «συνέχισε μη σταματήσεις» τότε ρίξε μια ματιά στο κορμί, στο πρόσωπο στις αντιδράσεις γενικότερα. Αυτή είναι η κυριότερη πηγή για να δεις αν κάνεις κάτι καλά ή όχι.
Αν αρπάζει τα σεντόνια με δύναμη, μη σταματάς. Αν το κορμί έχει πάρει καμπυλωτή κλίση προς τα πάνω, αν βλέπεις την ανάσα να ανεβοκατεβάζει το κορμί χωρίς σταματημό, ε τότε μη σταματήσεις. Το ‘χεις πετύχει. Και η ολοκλήρωση δεν αργεί. Και θα ‘χεις πετύχει και κάτι που δεν μπορούν πολλοί εδώ που τα λέμε. Εδώ υπάρχουν άτομα που δεν ολοκληρώνουν σε μια «τέλεια επαφή», όχι να τελειώσουν και με δάχτυλο.
Μη το σνομπάρεις λοιπόν το δάχτυλο. Χρησιμοποιείστε το. Άρεσε κι αρέσει. Το μόνο που χρειάζεται είναι τεχνική κι εννοείται σιγουριά. Πήγαινε με τα νερά του άλλου, κόψε αντιδράσεις και συνέχισε αυτό που κάνεις ή άλλαξε τεχνική μέχρι να νιώσεις πως το βρήκες. Μην έχεις αμφιβολίες παίξε έξυπνα, χρησιμοποίησε τα για να κορυφωθεί η φάση πριν καν αρχίσει. Αξίζει. Τι λες;
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου