Η διάσημη ηθοποιός Eva Green, γνωστή για τον ρόλο της ως Bond girl στο “Casino Royale” δίπλα στον Daniel Craig αλλά και ως Miss Peregrine στο Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children, και φυσικά στον θρυλικό της ρόλο ως Artemisia στο “300: Rise of an Empire”, μίλησε πρόσφατα για την εμπειρία της να πρωταγωνιστεί στην πρώτη της ταινία και να ξεπερνά την αρχική αμηχανία των ερωτικών σκηνών. Η 44χρονη ηθοποιός, που έχει συμμετάσχει σε πολλές ταινίες με ερωτικές σκηνές, αναφερθηκε με ειλικρίνεια στις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ερωτικού δράματος “The Dreamers” (2003) και τη φαεινή ιδέα ενός από τους συμπρωταγωνιστές της.

Στην ταινία του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, η Green ανέλαβε τον ρόλο της Isabelle, μιας από τις δίδυμες Γαλλίδες που νταραβερίζονται με έναν Αμερικανό φοιτητή εράσμους, τον Matthew, τον οποίο υποδύεται ο Michael Pitt. Μαζί με τον δίδυμό της Théo, τον οποίο υποδύεται ο Louis Garrel, οι τρεις τους καταλήγουν σε μια πολυγαμική σχέση, με τα τούτα της και τα ‘κείνα της.

 

The-Dreamers-082

 

Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα The Sun το 2012, η Green αποκάλυψε ότι οι σκηνές στην ταινία ήταν «αρκετά γεμάτες και ειλικρινείς». Η ηθοποιός, η οποία τότε ήταν 21 ετών, αναφέρθηκε, όμως, και σε μια σκηνή όπου ο χαρακτήρας της, η Isabelle, πρέπει να χάσει την παρθενιά της. Για τη σκηνή, η Green βασίστηκε στις δικές της αναμνήσεις από την πρώτη της εμπειρία.  και πώς κατάφερε να ξεπεράσει τη νευρικότητά της αλλά και τα νεύρα της, αναφέροντας ένα περιστατικό με τον συμπρωταγωνιστή της, Garrel.

 

Films In Films The Dreamers (II), 44% OFF

 

Η Green μοιράστηκε ότι τη ρώτησαν αν ήθελε λίγο αλκοόλ πριν από κάποιες σκηνές για να ηρεμήσει τα νεύρα της και παραδέχτηκε ότι ήπιε λίγο ουίσκι, ζήτημα το οποίο σηκώνει συζήτηση, γιατί αν είναι η ίδια σου η δουλειά να σε κάνει να θέλεις να πιεις για να ανταπεξέλθεις, μάλλον κάτι δεν πάει και πολύ καλά. Ωστόσο, το κύριο ζήτημα εμφανίστηκε όταν ο Garrel πέρασε να τη δει στο τροχόσπιτό της. Σύμφωνα με την ηθοποιό, ο συμπρωταγωνιστής της μπήκε μέσα και της είπε: «Θα σου δείξω το π@λί μου, αν μου δείξεις το στήθος σου» με την Green να εξηγεί πως το έκαναν από κοινού, με τον ίδιο να λέει πως του φαίνονται υπέροχα. Η ίδια δήλωσε πως, όταν τελικά, ήρθε η ώρα για τις σκηνές τους, το ότι είχαν δει ο ένας τον άλλον το έκανε λίγο πιο εύκολο.

 

Dreaming The Dreamers: Gilbert Adair on working with Bernardo Bertolucci | Sight & Sound | BFI

 

Αν και η ίδια δηλώνει πως η εν λόγω κίνηση λοιπόν την ξεκλείδωσε, πολλά ερωτήματα προκύπτουν. Όπως το πώς ένας συμπρωταγωνιστής σου αισθάνεται πως έχει το δικαίωμα να έρθει στον προσωπικό σου χώρο και να σου κάνει μια τέτοια πρόταση. Έπειτα, το κατά πόσο η αμηχανία και η απειρία της ηθοποιού, καθώς ήταν η πρώτη της ταινία, συνέβαλαν σαν μοχλός πίεσης και προέβη σε κινήσεις με σκοπό να αποδώσει καλύτερα, που είναι δουλειά του σκηνοθέτη να δουλέψει on set με τον ηθοποιό του, μέσα σε πλαίσια επαγγελματισμού. Και τέλος, τι θα γινόταν στην περίπτωση που ούτε αυτό απέδιδε, και πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένας ηθοποιός για να εξυπηρετήσει έναν ρόλο;