Η Μαρίνα Σάττι παιδιά δεν αστειεύεται. Έχει πάρει φόρα κι εκείνη θα ακούσετε τώρα, που είπε κι ένα φεγγάρι. Κι ενώ όλη η Ελλάδα ασχολείται με το τι είπε, τι φόρεσε, πώς το είπε, γιατί χασμουρήθηκε και ποιος είναι ο σύντροφός της, εκείνη κυριολεκτικά γλεντάει κάθε διάθεση να ξεκατινιαστούν τα media με την πάρτη της και προσφέρει γενναιόδωρα μια επική τρολιά, για όσος ξέρουν να την εκτιμήσουν.
Μετά την πολύκροτη συμμετοχή της στη Eurovision 2024, η ταλαντούχα και πανέξυπνη Μαρίνα Σάττι επιστρέφει δυναμικά με το νέο της άλμπουμ “P.O.P.” στο πιο αδιανόητα σωστό timng. Το μίνι άλμπουμ (EP), που κυκλοφόρησε τα μεσάνυχτα της Τρίτης, περιλαμβάνει 7 ολοκαίνουργια τραγούδια, γεμάτα ενέργεια, ρυθμό και στίχους που και να θες να μείνεις ψύχραιμος, δε σε αφήνουν μάνα μου!
Ανάμεσα στα κομμάτια ξεχωρίζει το “Mixtape”, το οποίο κάποιοι πιο πονηρεμένοι ερμηνεύουν ως απάντηση στα επικριτικά σχόλια που δέχτηκε η Σάττι για την εμφάνισή της στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Στο τραγούδι, η Μαρινάρα «κάνει καλά» τους πάντες και για τα πάντα, από τη Δρούτσα και το «τατατα» μέχρι τον Λιάγκα και την εμμονούλα που έχει φάει με την πάρτη της, ως και το σχόλιο που έκανε για το συρτό και το «είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν» που έπεσε ολόκληρη η ελληνική τηλεόραση να τη φάει ζωντανή, με τον αγαπημένο Κώστα Τσουρό να λέει όλο ευθιξία ότι μας είπε «βλάχους», δίχως ασφαλώς να αντιλαμβάνεται πως το δικό του σχόλιο είναι το μακράν κι αποκλειστικά προσβλητικό και πολιτισμικά inappropriate.
Στους στίχους του “Mixtape”, η Σάττι τραγουδάει: «Δεν καταλαβαίνω δεν καταλαβαίνω, άκουσαν το demo κι είπαν όλοι flop flop flop. Τι να πούνε τώρα, χορεύει όλη η χώρα, τους ρώτησα αν στο χωριό τους είχαν ρεγκετόν. Στο ‘πα πήρα φόρα, τέλειωσαν τα πάντα, η Μαρίνα σας πήγε τάπα».
Ε κι από τη στιγμή που βγήκε, μόνο ο Πρωθυπουργός που δεν έχει κάνει δηλώσεις. Και τι είναι αυτά που λες, και τολμάς και λες ότι θα πας διακοπές κι εκμεταλλεύθηκες τη δημοσιότητα της γιουροβίζιον για να προβάλεις την ατζέντα σου, και εργαλειοποιείς έναν πόλεμο (άκουσον άκουσον).
Η δυναμική ερμηνεία της Σάττι και η catchy μελωδία του “Mixtape” έχουν ήδη μπει στην καρδιά εκείνων που ξέρουν τι θέλει να πει. Δεν είναι όλα για όλους, δεκτό, ούτε αντιλαμβάνονται όλοι την τέχνη ή τη δέχονται με τον ίδιο τρόπο. Ωστόσο, ακόμα κι ανθρωποφαγία έχει τα όριά της και κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να αποκαλούμε τον κομπλεξισμό κριτική. Ναι, η Eurovision είναι πολιτική και ήξεραν πάρα πολύ καλά αυτοί που έστειλαν τη Μαρίνα, ότι έστειλαν τη Μαρίνα. Τώρα για το τι είναι χυδαίο, ας το κρίνει ο καθένας με την ηθική του. Όπως κι είναι αρκετά εύκολο να καταλάβει κανείς τι απ’ όσα λέγονται αυτές τις μέρες ανακλήθηκε, στρογγυλοποιήθηκε, ανασκευάστηκε και γιατί. Και στην τελική, μουσική της είναι, ό,τι θέλει θα βγάζει, εκτός κι αν ξεχάσαμε ότι δεν εκπροσωπεί πια τη χώρα μας (που κοπήκαμε πια) αλλά τον εαυτό της.
Εκτός από το “Mixtape”, το “P.O.P.” περιλαμβάνει κι άλλα νέα εξίσου εντυπωσιακά κομμάτια, μαζί με το “EIMAI KALA”, σε στίχους της life coach Κατερίνα Σαλακά και το “Ah Thalassa” που έγραψε για τον πατέρα της, ενώ συμπεριλαμβάνονται το Ζάρι και το “TUCUTUM”. Το “P.O.P.” αποτελλεί μια άψογη επιλογή για όσους θέλουν να τσουτσουριάσει λιγάκι το μέσα τους κι ίσως αυτό να γίνεται για τον πιο σωστό λόγο.