Οι Κραουνάκης-Τάιλερ κι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης βρέθηκαν μαζί στο Ηρώδειο και τράβηξαν μια κοινή φωτογραφία. Κανένα πολιτικό πρόσημο, κανένα μήνυμα που χρειάζεται να περαστεί, καμία ενδιαφέρουσα είδηση ως εδώ: 3 άνθρωποι ποζάρουν μαζί σε μια βραδιά τέχνης. Ωστόσο, η συγκεκριμένη φωτογραφία, έλαβε χυδαίες επικρίσεις για το σώμα του Σταμάτη Κραουνάκη, οι οποίες είχαν έμμεσο αποδέκτη το ζευγάρι και την επιθυμία που εξέφρασαν να κάνουν παιδί μέσω παρένθετης μητέρας.

Κάποιοι χρήστες των social media, λοιπόν, και πιο συγκεκριμένα προφίλ που φέρει το όνομα πασίγνωστου δημοσιογράφου, θεώρησε πως έχει το δικαίωμα να σχολιάσει ότι ο τραγουδοποιός φαίνεται να έχει φουσκωμένη κοιλιά κι ανέφερε ότι ενδεχομένως να παίξει τον ρόλο της “παρένθετης μητέρας” στο ζευγάρι. Ομοφοβία-χονδροφοβία, σημειώσατε Χ.

 

 

Ο ίδιος ο Σταμάτης Κραουνάκης μετά την έκταση που πήρε το θέμα, θέλησε να τοποθετηθεί προσωπικά έτσι ώστε να διαχωρίσει τη θέση του αλλά και να βάλει αυτούς που πρέπει στη δική τους. Ολόκληρη η ανάρτησή του:

«Κυκλοφορεί μια φωτογραφία μας με τον Κασσελακη και τον Τάιλερ από το Ηρώδειο με εμένα στη μέση, την τράβηξε ο Θωμάς Δασκαλάκης. Την Παρασκευή αργά το βράδυ, διάφοροι την παραποίησαν γράφοντας ότι εγώ με την υπέροχη κοιλιά μου θα κάνω την παρένθετη μητέρα. Οι φίλοι με παροτρύνουν να κάνω μήνυση. Προσωπικά το θεωρώ πολύ κακόγουστο κι αναξιοπρεπές όσον αφορά τη μητρότητα και τη γυναικεία φύση. Δεν υπάρχει περίπτωση, καμιά περίπτωση, να ασχοληθώ περαιτέρω. Και δε θα επιτρέψω σε τίποτα να χαλάσει το κέφι μου μετά από αυτή την πανδαισία που έζησα με τους φίλους μου στο Ηρώδειο.»

 

 

Δε γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο προφίλ στο Χ ανήκει όντως στον εν λόγω δημοσιογράφο, αν και φέρει το χαρακτηριστικό blue mark, και δεν αφορά αυτή η δημοσίευση μια επίθεση προς πρόσωπα. Το ζήτημα είναι γιατί αισθανόμαστε ότι έχουμε το δικαίωμα να χλευάσουμε το σώμα και την εμφάνιση κάποιου ανθρώπου, γιατί πιστεύουμε ότι μας δίνεται αυτό το ελεύθερο. Γιατί θεωρούμε ακόμα πως έχουμε το δικαίωμα να ξεράσουμε τον φοβικό μας εαυτό στα μούτρα ενός ανθρώπου που πήγε να παρακολουθήσει μια συναυλία. Γιατί συνδέουμε απρεπή σχόλια περί εμφάνισης και προσωπικής ζωής με τον πολιτικό λόγο και το έργο που παράγει κάποιος. Θες να σχολιάσεις μια πολιτική τοποθέτηση; Θέλεις να αντιταχθείς πολιτικά; Θέλεις να μη σε αφορά κάτι, να μην το επιλέγεις; Μαζί σου.

Μπορεί λοιπόν να σιχαίνεσαι τη μουσική του Κραουνάκη, να ψηφίζεις ΝΔ και να μη γουστάρεις Κασσελάκη, να ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ και να μη γουστάρεις Κασσελάκη, να μην αντιλαμβάνεσαι τον τρόπο ζωής του ή να μην επέλεγες ποτέ μια παρένθετη μητέρα για να γίνεις γονέας. Όλα αυτά είναι δικαίωμά σου. Αυτό που δεν είναι δικαίωμά σου, είναι πίσω από κακό χιούμορ, ή και χωρίς καν αυτό, να προχωράς στην επίθεση και τη χλεύη για το σώμα και τη ζωή κάποιου. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο λοιπόν, υπάρχει μια τεράστια διαφορά που ονομάζεται παιδεία.