Μπαράκι με χαμηλό φωτισμό σε κάποια γειτονιά της Αθήνας, κάπως χωμένο, ξέρεις από κείνα τα στέκια που έχεις με την παρέα. Βρίσκεσαι ήδη στο δεύτερο ποτό και έχεις βρει το θάρρος να σκανάρεις τον χώρο μήπως και διακρίνεις κάποιο πρόσωπο που θα μπορέσει να κάνει ενδιαφέρον το βράδυ σου. Κι όπως κοιτάς, ξαφνικά σταματάς κι ανασκουμπώνεσαι, σαν να παίρνεις φόρα λίγο πριν το σάλτο μορτάλε. Το έχεις πάρει απόφαση, θα αρχίσεις να στέλνεις σήματα στην παρουσία που σου κέντρισε το ενδιαφέρον και όταν λάβεις πρόσκληση θα πας.
Η πρόσκληση έρχεται, πλησιάζεις, βρίσκεστε πλέον κοντά, η μουσική παίζει σχετικά δυνατά και γι’ αυτό κι οι δυο ασυναίσθητα γυρνάτε τον λαιμό στο πλάι για να ακούτε καλύτερα ο ένας τον άλλο. Τότε συμβαίνει το μοιραίο. Συλλαβίζεις τις πρώτες κουβέντες κοντά στο αφτί του προσώπου που σ’ ενδιαφέρει και μπροστά σου ξετυλίγεται ένας νέος κόσμος, καθώς σου έρχεται έντονα το άρωμα που φοράει. Έχεις λοιπόν μπει στο παιχνίδι για τα καλά και σίγουρα αναρωτιέσαι πώς κερδίσεις τις εντυπώσεις.
Κι αν σου έλεγα ότι αυτό που είχες να κάνεις έχει ήδη συμβεί; Ο Δρ. Frederic Saldmann στο βιβλίο του «Υγεία: Τα μυστικά της καλής ζωής» αναφέρει πως σύμφωνα με την ανακάλυψη επιστημόνων, με δεδομένα από μαγνητικές τομογραφίες, το αφτί, και συγκεκριμένα η κύμβη (το άνω μέρος του πτερυγίου του αφτιού) είναι ένα από τα σημεία του σώματος που διεγείρουν κατά τη διάρκεια του φλερτ, αλλά και της επαφής.
Κάπου εδώ φέρνεις στη μνήμη σου όλα εκείνα που ‘χεις διαβάσει για τις ζώνες έλξης και σκέφτεσαι για το αφτί. Πόσο σαγηνευτικό είναι όταν το πρόσωπο που σ’ ενδιαφέρει βάζει τα μαλλιά πίσω απ’ το αφτί και το χαϊδεύει απαλά ή πόσο αισθησιακό είναι να σου ψιθυρίζει στο αφτί και τα χνώτα που το χαϊδεύουν να σε διεγείρουν περισσότερο από την ίδια την πράξη.
Το βράδυ συνεχίζεται και η συζήτηση καλά κρατεί. Είστε κι οι δύο ελαφρώς πιο χαλαροί με τη βοήθεια του ποτού και φυσικά της μουσικής. Αποφασίζετε λοιπόν ότι έχετε το ίδιο πράγμα στο μυαλό σας. Αυτό το κλικ που νιώσατε σας έκανε να φύγετε απ’ τον χώρο παρέα.
Το επόμενο πλάνο σας βρίσκει μαζί στην εξώπορτα του σπιτιού σου όπου σου ψιθυρίζει στο αφτί αυτό που ήθελες να ακούσεις. Ότι έχει έρθει η ώρα και δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Όσο σου μιλάει δεν μπορείς να συγκεντρωθείς, νιώθεις τη γνωστή αίσθηση που σου σηκώνεται η τρίχα σταδιακά σε όλο το κορμί. Κατά τους επιστήμονες αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Αρχικά γιατί το αφτί μας είναι πολύ λεπτό και υπάρχουν σ’ αυτό πολλές νευρικές απολήξεις, οι οποίες με τη σειρά τους δίνουν το σήμα και στο υπόλοιπο σώμα σου. Σε δεύτερο πλάνο αλλά εξίσου σημαντικό είναι και το ακουστικό ερέθισμα, ο ήχος λέξεων που περίμενες υπομονετικά ν’ ακούσεις και που πολλαπλασιάζουν την απόλαυση.
Πέρα από τους επιστήμονες, η Ιταλίδα μυθιστοριογράφος Ίζαμπελ Αλιέντε δηλώνει ότι για τις γυναίκες τα καλύτερα αφροδισιακά είναι οι λέξεις. Η Barbara Winter που ασχολείται με θέματα ερωτικής φύσεως υποστηρίζει στο Women’s Health ότι το αφτί είναι ένα από τα δέκα πιο διεγερτικά σημεία και για τους άντρες και για τις γυναίκες και έτσι καταλαβαίνεις τη δύναμη ενός τόσο υποτιμημένου οργάνου. Και φυσικά είναι γεγονός πλέον ότι το αφτί είναι το νέο μυστικό για να αποπλανήσεις και να κατακτήσεις τον στόχο σου. Είτε με γλύκες, είτε με αλήθειες, είτε με λέξεις πιο προκλητικές, είναι εκείνο που θα δώσει στη βραδιά σου την ευχαρίστηση που ψάχνεις.
Κι αν ακόμα είσαι δύσπιστος ως προς τη δύναμη που κρύβει ένα τόσο μικρό όργανο σκέψου το εξής. Πόσες φορές έχεις αισθανθεί «περίεργα» όταν κάποιος αγγίζει το πτερύγιό σου; Αυτό συμβαίνει γιατί υποσυνείδητα η περιοχή των αφτιών θεωρείται άκρως προσωπική. Σε αυτό το σημείο ας μην ξεχνάμε βέβαια πως και επιστημονικά εξηγείται το γεγονός ότι οι ήχοι μπορούν να μας διεγείρουν. Γνωστότερο παράδειγμα αποτελεί το πόσο εύκολα μας ερεθίζει το να ακούμε ήχους τη στιγμή του έρωτα ή όταν ο/η σύντροφός μας φωνάζει και αντιλαμβανόμαστε πόσο καλά περνάει.
Την επόμενη φορά που θα ξεκινήσεις μια νέα περιπέτεια μην ξεχαστείς. Μην επικεντρωθείς μόνο στα βασικά. Η δύναμη βρίσκεται στα μικρά πράγματα. Άκουσε για να ακουστείς και αφέσου. Δε θα χάσεις.
Επιμέλεια κειμένου: Βασιλική Γ.