Το φλερτ έχει καθιερωθεί πλέον ως άθλημα κι ο χώρος διεξαγωγής του είναι συνήθως τα μπαρ και τα κλαμπάκια. Πηγαίνεις να χαλαρώσεις, να πιεις το ποτάκι σου και σκέφτεσαι ότι μπορεί να τύχει και καμιά καλή περίπτωση για να απογειωθεί η βραδιά κι όχι μόνο. Δύσκολος ο αγώνας και έχεις και τους θεατές απ’ τα διπλανά τραπέζια να περιμένουν την ατάκα σου αλλά και την αντίδραση της άλλης πλευράς.
Εμείς θα σχολιάσουμε γελοίες ατάκες αλλά και σκηνικά που προκαλούν γέλιο και θέμα συζήτησης για την επόμενη μέρα. Όπως καταλαβαίνεις κι η κατάληξη είναι το ίδιο αστεία. Αν τρως, κατάπιε πρώτα, γιατί ακολουθεί γέλιο.
Ο κάφρος: Ο τύπος αυτός περιφέρει το βλέμμα περιμετρικά του μαγαζιού μέχρι να βρει το στόχο του. Βάζει το χέρι μέσα στην παγοθήκη και πιάνει ένα κομμάτι πάγου. Ξεκινάει την κατά μέτωπο επίθεση και πλησιάζει την κοπέλα. Τη σκουντάει στον ώμο, γυρίζει αυτή, τον κοιτάει κι εκείνος αγέρωχος πετάει τον πάγο στο πάτωμα. Σοκαρισμένη η κοπέλα τον ακούει να λέει με ένα χαμόγελο: «Τώρα που έσπασε ο πάγος, Τάσος! Χάρηκα». Η κοπέλα γελάει και φεύγουνε, χώρια, με τον Τάσο να χαρίζει το γέλιο απλόχερα στους γύρω.
Ο φοβισμένος: Αποφασίζουν δύο φιλαράκια να πάνε να ρίξουν τα δίχτυα τους στις κοπέλες απέναντι. Ο πρώτος με τα χίλια ζόρια ψήνει το δεύτερο να τον ακολουθήσει. Ο Γιωργάκης ακολουθεί με το βλέμμα στο πάτωμα. Λέγονται οι χαιρετούρες, αλλά αυτός αμίλητος πίσω απ’ το φίλο του. Δε βγάζει άχνα. Τον ρωτάει μια κοπέλα το όνομά του κι αυτός απλά γνέφει. Όχι κοπελιά, δεν είναι αργόστροφος, απλά ετοιμάζει την ατάκα του. Έτσι, πάνω στο μισάωρο σηκώνει το κεφάλι ο Γιωργάκης και λέει στα κορίτσια τραυλίζοντας: «Χάρηκα που τα είπαμε, όμως πρέπει να φύγουμε. Πέρασε η ώρα». Ο τίτλος της σκηνής: «Ο Γιωργάκης και το γάλα του».
Ο βουτυροχλεχλές: Νεαρός ντυμένος με την τελευταία λέξη της μόδας επιχειρεί κίνηση σε μία κοριτσοπαρέα στο μπαρ. Με έναν αέρα χιλίων καρδιναλίων και χωρίς να τις ρωτήσει κερνάει όλη την παρέα σφηνάκια. Στην υγειά μας, λέει, κι αρχίζει να συζητάει με τις κοπέλες. Ο φίλος μας, ο Λαλάκης λοιπόν, ανά 3 λεπτά κερνάει ό,τι σφηνάκι ξέρει και προσπαθεί να καταφέρει τουλάχιστον μία από αυτές. Αφού έχουν πιει όλο το Βόσπορο, ρωτάει μήπως κάνουνε κάτι μετά για να πάρει τη σκληρή απάντηση: «Συγγνώμη, αλλά ήπιαν πολύ τα κορίτσια και θα τις γυρίσω εγώ σπίτι». Μάντεψε ποιος θα φύγει μόνος και μ’ ένα κατοστάρι μείον. Αχ, άτιμη κοινωνία!
Ο έμπειρος: Παίρνει το ποτό στο χέρι και ξεκινάει την εκστρατεία προς το απέναντι τραπέζι. Σκουντάει την κοπέλα κι αφού γυρίσει, ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
-Συγγνώμη, μπορώ να σου πω λίγο;
-Λυπάμαι αλλά δεν ενδιαφέρομαι.
-Όχι, δεν κατάλαβες. Θέλω να σε ρωτήσω αν η φίλη σου με το μαύρο φόρεμα είναι ελεύθερη.
Ο τύπος αποφεύγει με επιδέξιες και δουλεμένες κινήσεις τη χυλόπιτα, η οποία ερχόταν με πολύ μεγάλη ταχύτητα και δύναμη. Και για να μην αφήσω την ιστορία στη μέση, η κοπέλα με το μαύρο φόρεμα υπέπεσε στη γοητεία του.
Η δυναμική: Η γυναίκα-κυνηγός έχει βρει το θήραμά της και προχωράει σε μία ευθεία προσέγγιση. Τον πιάνει απ’ το χέρι και του χαρίζει ένα χορό, άκρως αισθησιακό, ενώ παράλληλα του πιάνει και κουβέντα. Ο διστακτικός άντρας αντιλαμβάνεται μετά από ώρα τις προθέσεις της και περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να ρίξει το άκυρο. Του δίνει η κοπέλα το άνοιγμα που χρειαζόταν για να χρησιμοποιήσει τις κατ’ εξοχήν γυναικείες ατάκες άκυρου. «Συγγνώμη, είσαι πολύ ωραία κοπέλα, όμως είμαι αλλού… ίσως κάποια άλλη φορά, δεν είμαι σε φάση αυτή τη στιγμή». Άσχημο γείωμα, ο φίλος.
Barman/Barwoman: Ο αρρενωπός και γεμάτος αυτοπεποίθηση Barman κερνάει τις κοπέλες, κάνει όμορφα κομπλιμέντα κι όπως στην ταινία «Τα σαγόνια του καρχαρία», καταβροχθίζει τα θηλυκά στο μπαρ. Απ’ την άλλη πλευρά, τα αρσενικά στο μπαρ κερνάνε αβέρτα την Barwoman μήπως και καταφέρουν να τη ρίξουν. Άλλωστε, αποτελεί ένα ανδρικό όνειρο το να τη ρίξεις. Τις περισσότερες φορές απλώς ξοδεύουν τα λεφτά του μήνα.
Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορούσα να τα γράψω όλα, απλώς επέλεξα μερικά. Οι βασιλιάδες όπως και οι βασίλισσες του καμακιού μας προσφέρουν άφθονο γέλιο και καλά θα κάνουν να συνεχίσουν. Την επόμενη φορά που θα βγεις σε ένα μπαράκι, πρόσεξε να μην είσαι εσύ αυτός ή αυτή, που θα κερδίσει το φλουρί στη χυλόπιτα. Και για να μην ξεχνιόμαστε, αγάπη μόνο!
Επιμέλεια Κειμένου Θάνου Αραμπατζή: Πωλίνα Πανέρη