Αγαπημένο σνακ πολλών, αν κι αμαρτωλό λόγω θερμίδων κι απουσίας οποιουδήποτε θρεπτικού συστατικού. Το «μήλο της Έριδος» επίσης σε μαγαζιά καφέ και μπαρ, όταν οι μισοί παίρνουν μπίρα για χάρη τους αλλά τελικά τα τρώνε ύπουλα αυτοί που πήραν τσάι ή καφέ. Ο λόγος ασφαλώς για τα πατατάκια.

Οι γεύσεις ποικίλες· με αλάτι, με τυρί, με ρίγανη, με γεύση barbeque, με λιαστή ντομάτα και φέτα κι αρκετές ακόμη, ώστε οι εταιρείες παραγωγής τους να καλύψουν όλα τα γούστα και να ικανοποιήσουν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς. Μάλιστα, σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο κυκλοφορούν και κάποιες πιο ιδιαίτερες γεύσεις απ’ αυτές που εμείς έχουμε συνηθίσει, θέλοντας οι εταιρείες να προσαρμόσουν το αγαπημένο σνακ στις εκάστοτε γαστρονομικές απαιτήσεις και συνήθειες. Μερικά παραδείγματα είναι πατατάκια με γεύση φρούτων, πίκλας, σαλάτα του Καίσαρα, τοστ με κέτσαπ, κοτόπουλο με βάφλα, λουκανικοπιτάκι, με γεύση μπορστ -σούπα της Ανατολικής Ευρώπης με βάση το παντζάρι-, ουίσκι, μέντα-κρεμμύδι-λάιμ και πιπεριά, γουασάμπι και τζίντερ, σούσι και πολλές ακόμη.

Αυτό όμως που σκέφτηκε κι υλοποίησε η εταιρεία “Chazz” στη Λιθουανία ήταν δύσκολο να το φανταστεί ανθρώπινος νους -δύσκολο κι όχι ανέφικτο όπως αποδείχθηκε-, αφού κυκλοφόρησε πατατάκια με γεύση αιδοίου. Ναι πράγματι, καλά διαβάσατε. Μάλιστα τα εν λόγω έχουν κάνει τέτοιο πάταγο, παρά την τιμή τους στα 9,90 €, που κατά την παραγγελία τους οι αγοραστές ενημερώνονται ότι η παράδοση θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 5-10 εργάσιμων ημερών, λόγω μεγάλης ζήτησης.

Ανυπομονώ ειλικρινά να έρθουν και στη χώρα μας μόνο και μόνο για τα διαφημιστικά σλόγκαν και τον τρόπο προώθησής τους, για τα διάφορα memes που σίγουρα θα κυκλοφορήσουν πριν καλά-καλά προλάβει το ίδιο προϊόν, αλλά και για τις ατάκες μεταξύ φίλων αλλάζοντας εκφράσεις όπως η «νινί καπέλο», «νινί καλλιγραφία» και πολλές άλλες.

Πέρα όμως απ’ όλα αυτά, ας δούμε τον λόγο για τον οποίο η παραπάνω εταιρεία προέβη στην υλοποίηση αυτής της ιδέας, ο οποίος μάλιστα δε φέρνει καλά νέα στη γενιά των millennials. Σύμφωνα λοιπόν με πρόσφατες έρευνες οι millennials έρχονται σε επαφή τρεις φορές λιγότερο απ’ ότι οι προηγούμενες γενιές στην αντίστοιχη ηλικία, αφού φαίνεται να προτιμούν τα διάφορα ερωτικά ερεθίσματα όπως τους προσφέρονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας μάλιστα δήλωσαν πως θεωρούν απίστευτο το ότι η γενιά αυτή προτιμά τα social media από τη διά ζώσης επικοινωνία, το φλερτ από κοντά κι ασφαλώς το κρεβάτι. Και κάπως έτσι εμπνεύστηκαν τη συγκεκριμένη γεύση, με σκοπό να οδηγήσουν τους νέους να ξεπεράσουν τα στενά όρια γύρω απ’ αυτόν τον τομέα, ν’ απενοχοποιήσουν τον έρωτα, να μιλήσουν ανοιχτά γι’ αυτόν και να κάνουν συχνότερα το εν λόγω άθλημα, ξεπερνώντας τα στατιστικά προηγούμενων γενιών.

Ωραία μάθαμε τον λόγο ύπαρξής τους. Μένει ένα ακόμη βασικό ερώτημα. Πώς στο καλό κατάφεραν να προσομοιώσουν αυτήν τη γεύση; Όπως πιθανόν αντιλαμβανόμαστε, από την ιδέα έως την πράξη πέρασε αρκετός καιρός καθώς χρειάστηκε ενδελεχή έρευνα κι αρκετοί συμμετέχοντες. Συγκεκριμένα, όπως η ίδια η εταιρεία ανέφερε μέσω των εκπροσώπων της, επέλεξαν πέντε από τα πιο έμπειρα μέλη της ομάδας από τα οποία ζήτησαν να στείλουν επιστολές όπου περιγράφουν τις ερωτικές γεύσεις που τους αρέσουν. Ταυτόχρονα, οι υπόλοιποι συνάδελφοι έκαναν έρευνα σε φόρουμ διαφορετικών χωρών για το πώς αντιλαμβάνονται τη γεύση του αιδοίου. Μόλις είχαν αρκετά στοιχεία στα χέρια τους συνόψισαν όλες τις βασικές αισθήσεις αυτής της γεύσης κι έστειλαν τα συμπεράσματα στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαχαρικών της ΕΕ. Αφού τελικά δόθηκε το πράσινο φως για την παραγωγή τους, η εταιρεία “Chazz” περιόρισε τα δεκάδες δείγματα που προέκυψαν σε όσα προσέγγιζαν καλύτερα την εν λόγω γεύση, φτάνοντας έτσι στο τελικό αποτέλεσμα.

Τέλος, να ευχηθώ καλές πωλήσεις με τη σειρά μου και να πω στο άτομο που είχε την ιδέα ότι του ταιριάζει γάντι η ελληνική φράση «μουνί τα ‘κανες».

Πηγή Πηγή 

 

Θέλουμε και τη δική σου άποψη!

Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!

Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!

Συντάκτης: Μαρία Πακιακιό