Αν ανοίξεις την τηλεόραση σήμερα, θα δεις ότι υπάρχουν πολλές σειρές που παίζονται αυτήν τη στιγμή –κυρίως δραματικές to be honest. Ωστόσο, μια τέτοια σειρά δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα μάς χαρίσει τις πιο συγκινητικές σκηνές. Έχουν υπάρξει πολλές κωμικές σειρές που κατάφεραν να αγγίξουν τις χορδές της συναισθηματικής μας πλευράς με τρόπο που δεν περιμέναμε.
Αυτές οι στιγμές είναι συχνά αξέχαστες και μας δείχνουν πόσο πολύ μπορεί να επηρεάσει ένα χαρακτήρας ή μια κωμική πλοκή τα συναισθήματά μας. Σήμερα σ’ αυτό το άρθρο θα δούμε 7 από αυτές που κατάφεραν να μάς συγκινήσουν περισσότερο και απ’ τις δραματικές.
Το σόι σου (Σ4 επεισόδιο 43) – Τα γενέθλια του Άρη
Η Αλεξάνδρα επιμένει να γιορτάσουν τα γενέθλια του Άρη και κρατάει επίτηδες την οικογένεια στο σπίτι. Γιατί όμως; Είχε ξεχάσει στο παρελθόν τα γενέθλια του Άρη κι ένιωθε φοβερές τύψεις. Η υπόλοιπη οικογένεια κρυφακούει την εξομολόγηση της κι η σκηνή καθώς και το υπόλοιπο επεισόδιο είναι πολύ συγκινητική, όπως σ’ όλες οι σκηνές που βλέπουμε μια πιο ανθρώπινη Αλεξάνδρα. Τελικά, ο Άρης δεν έρχεται ποτέ και φεύγει στο εξωτερικό.
Σαββατογεννημένες (επεισόδιο 33) – Ο Λαζάρου στο νοσοκομείο
Ο Λαζάρου είναι στο νοσοκομείο επειδή μπήκε μπροστά για να σώσει την Καίτη. Η κατάσταση του είναι σοβαρή και κάποια στιγμή σταματάνε οι παλμοί του. Η Καίτη δίπλα του ταράζεται και δεν ξέρει τι να κάνει, ο Λαζάρου απλώνει το χέρι του, αυτή του το πιάνει κι ως δια μαγείας οι παλμοί του επανέρχονται. Τόσο απλή και τόσο όμορφη σκηνή όπου συνειδητοποιούμε για ακόμα μια φορά πόση αγάπη είχε ο Λαζάρου για την κυρία Τόνγκα και πως ήταν κυριολεκτικά η ζωή του.
Οι στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη (επεισόδιο 23) – Η Κολεσίδου το σκάει απ’ τις φυλακές
Η Καίτη Κολεσίδου αποφασίζει να το σκάσει απ’ τις φυλακές και με τη βοήθεια των υπολοίπων καταστρώνει σχέδιο απόδρασης. Όμως τη στιγμή που περνάει τον φράχτη για να φύγει την πιάνει η φύλακας Κακουδάκη. Κι ενώ όλοι περιμέναμε να την γυρίσει πίσω στο κελί της, η Κακουδάκη την αφήνει να φύγει και της δίνει ένα φυλαχτό και την ευχή της. Μια σκηνή που σ’ αγγίζει καθώς μια φαινομενικά αυστηρή φύλακας αφήνει την κοπέλα να δραπετεύσει, ε δεν το λες και λίγο.
Το καφέ της Χαράς (Σ5 επεισόδιο 11) – Ο Περίανδρος κάνει ερωτική εξομολόγηση στη Χαρά
Η Χαρά έχει πληγωθεί απ’ τον Περίανδρο γιατί μαθαίνει ότι την είχε απάτησει όταν ήταν μαζί. Αυτός πηγαίνει έξω απ’ το παράθυρο της για να της πει ότι όχι μόνο δεν την απάτησε, αλλά ότι την αγαπούσε και την αγαπάει τόσο πολύ που του είναι αδιανόητο να σκεφτεί οποιαδήποτε άλλη. Στέκεται έξω απ’ το παράθυρο της, χωρίς να την βλέπει κι αυτή από μέσα ακούει τα πάντα χωρίς να μιλάει. Μια βαθιά κι αληθινή ερωτική εξομολόγηση, σκεφτείτε ότι την αγαπούσε ακόμα το ίδιο όπως 15 χρονιά πριν.
Παρά Πέντε (Σ2 επεισόδιο 19) – Ντάλια: «Τι έκανα;»
Η παρέα αποφεύγει την Ντάλια, αφού έχουν μάθει για το παρελθόν του πατέρα της και συνεχίζει τις έρευνες χωρίς αυτήν. Έτσι η Ντάλια βρίσκεται, χωρίς να φταίει, μόνη της και δεν καταλαβαίνει γιατί. Πηγαίνει λοιπόν στους υπόλοιπους και αναρωτιέται «Τι έκανα;». Ακόμα και σήμερα αυτή η ατάκα της Ντάλιας μού σπαράζει την καρδιά γιατί σε κάνει να σκέφτεσαι τ’ άτομα τα οποία διώχνουμε από κοντά μας άδικα, χωρίς να φταίνε αυτά.
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα (Σ10 τελευταίο επεισόδιο) – Ο Μηνάς επιστρέφει σπίτι μόνος του
Η Βούλα π3θaίνει κι ο Μηνάς γυρίζει για πρώτη φορά στο σπίτι. Εκεί που άλλοτε υπήρχε η Βούλα, το κέφι της και η ατέλειωτη μουρμούρα, ξαφνικά ο Μηνάς έχει μείνει μόνος του. Ξαπλώνει στο κρεβάτι για να κοιμηθεί κι η Βούλα τον σκεπάζει. Από πίσω, ακούγεται η Βούλα να τραγουδάει στο Μηνά «Σβήσε το φως να κοιμηθούμε». Μια σκηνή μαχαιριά στην καρδιά που σε κάνει να νιώσεις τη μοναξιά των ανθρώπων όταν χάνουν τον σύντροφό τους.
Ταμάμ (Σ2 επεισόδιο 23) – Η Έλλη δεν κάνει την έκτρωση
Ο Τζεμ τρέχει να προλάβει την Έλλη στην κλινική προτού κάνει 3κτρwση στο παιδί τους. Όταν όμως φτάνει εκεί, η Έλλη έχει φύγει. Την πετυχαίνει έξω στο δρόμο και την ρωτάει αν το έκανε τελικά. Εκείνη απαντάει «Όχι» κι ο Τζεμ της λέει χαρακτηριστικά «Μαζί θα τα καταφέρουμε». Δεν ξέρω για σας, αλλά για τους «Τζέλλη» φανς ήταν μεγάλη στιγμή ανακούφισης και συγκίνησης.
Επιμέλεια κειμένου: Ανδρέας Πετρόπουλος