Πάμε σε ένα φαντασμαγορικό show που είναι γνωστό παγκοσμίως; Δεν είναι άλλο από εκείνο της Victoria Secret, που ύστερα από 6 χρόνια απουσίας, τα «αγγελάκια» της επιστρέφουν θέλοντας να αποκαταστήσουν το όνομα του brand που στον κόσμο έμεινε ως εκείνο που δεν ασχολείται με τις «αληθινές γυναίκες». Το show είναι ευρέως γνωστό για τα καταπληκτικά κι ευφάνταστα σκηνικά του, τις περίτεχνες δημιουργίες καθώς και για τα εσώρουχα με κοσμήματα αξίας εκατομμυρίων. Μα πάνω απ’ όλα διότι συμμετέχουν τα πιο γνωστά και καλλίγραμμα μοντέλα ανά τον κόσμο.
Αυτή τη φορά, λοιπόν, κάτι συναρπαστικό θα πραγματοποιηθεί στην πασαρέλα, κάτι τελείως διαφορετικό απ’ ότι συνήθως συνέβαινε στο παρελθόν. Θα συμμετέχουν μοντέλα με καμπύλες, αλλά και με αναπηρίες, plus size, mid size, petite κι όχι μόνο.
Με τη νέα επίδειξη εσωρούχων, η οποία και θα πραγματοποιηθεί στις 15 Οκτωβρίου στη Νέα Υόρκη, η εταιρία θα προσπαθήσει να αλλάξει την εικόνα που είχε σχηματίσει ο κόσμος για εκείνη το τελευταίο διάστημα. Μετά από την έντονη κριτική που της είχε ασκηθεί για τα λάθος πρότυπα με την παρουσία πολύ αδύνατων μοντέλων στην πασαρέλα, αλλά και στις διαφημιστικές της καμπάνιες, συν τις κατηγορίες που είχε δεχτεί ο ιδιοκτήτης Λες Γουένξερ για σ3ξιστικές συμπεριφορές και τις πολύ στενές του σχέσεις με τον Τζέφρι Επστάιν, ο οποίος είχε καταδικαστεί για σ3ξουαλικά εγκλήματα, η εταιρία είδε την αξία και τη δημοφιλία της να «πέφτει» και όχι άδικα.
Η ίδια η εταιρία αναφέρει το εξής: «Το Victoria’s Secret fashion show 2024 θα προσφέρει ακριβώς αυτό που ζητούν οι πελάτες μας: λάμψη, φτερά, ψυχαγωγία. Όλα υπό ένα ισχυρό, σύγχρονο πρίσμα που αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα». Με βίντεο που αναρτήθηκε στο social media, ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές των δύο μοντέλων, Τζίτζι Χαντίντ και Τάιρα Μπάνκς. Παράλληλα, η ποπ σταρ Σερ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της βραδιάς.
Από τη μια μεριά, μια πασίγνωστη εταιρία εντάσσει στο δυναμικό της, στην πασαρέλα της, ανθρώπους με καμπύλες και διαφόρων ειδών αναπηρίες. Πράγμα το οποίο, μας δείχνει, πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ίδιοι και δεν υπάρχει ανισότητα στον τομέα των ευκαιριών που μπορεί να έχει στη ζωή του ένα άτομο. Κάτι σπουδαίο και συνάμα σημαντικό για την εποχή μας. Κάτι για το οποίο πασχίζουμε να εντάξουμε στην εποχή μας ενώ θα έπρεπε να είναι φυσικό επακόλουθο στις ζωές μας και στο κοινωνικό σύνολο.
Από την άλλη πλευρά, ας ελπίσουμε ότι στόχος της εταιρίας είναι όντως να αλλάξει την εικόνα που είχε δημιουργηθεί ανά τα χρόνια, για τα πρότυπα ομορφιάς που υποστήριζε. Πως παραδειγματίστηκε από άλλους οίκους μόδας και ότι δε «χρησιμοποιείται» η διαφορετικότητα στο όνομα του marketing και την οικονομική άνοδο ενός brand. Ίσως πάλι και να είμαι πολύ ρομαντική.
Θα συμφωνήσω ότι είναι ένα αξιόλογο και σπουδαίο βήμα ενός οίκου μόδας εσωρούχων να προάγει την ισότητα. Γιατί η ομορφιά ενός ανθρώπου πηγάζει από μέσα του. Ακόμα και οι ατέλειές μας είναι εκείνες που μας κάνουν ξεχωριστούς, μοναδικούς, δημιουργώντας για τον εαυτό μας και τους γύρω μας, εκείνο το αίσθημα του ανήκειν και της συμπερίληψης. Την ίδια στιγμή, όμως, μέσα από την ελευθερία κάποιου να υπάρχει όπως αυτός μπορεί και θέλει μέσα από τη μόδα, σε ετούτο εδώ τον κόσμο.