Λάθος ή πάθος; Όπως κι αν το ονομάζεις εκ των υστέρων αυτό που συνέβη μεταξύ εσού και του προσώπου που από καιρό φλερτάρατε στη δουλειά, τώρα σε βάζει στη θέση ν’ αποφασίσεις αν η μετέπειτα στάση του λειτουργεί αφροδισιακά ή απογοητευτικά για τη μεταξύ σας πια σχέση. Κι ο λόγος για το «χθες σε φιλούσα και σήμερα σου μιλάω στον πληθυντικό».
Από καιρό υπήρχε μια συμπάθεια. Μια εκτίμηση που σιγά-σιγά έγινε κάτι παραπάνω. Άρχισες να νιώθεις περιέργως ενθουσιαστικά όταν συναντιόσασταν. Η καρδιά σου χτυπούσε δυνατά κι ανυπομονούσες να δεις αντιδράσεις σε ό,τι έκανες. Ήταν λίγο απροσδιόριστο, βέβαια, όπως πάντα στις αρχές. Υπήρχε σύνδεση, ένιωθες ότι σε είχε ξεχωρίσει από το πλήθος κι αυτό από μόνο του λειτουργούσε ιδιαιτέρως αφροδισιακά. Είχες κάνει το ίδιο.
Περνούσε ο καιρός και καταλαβαίνοντας ότι αυτή σχέση έπρεπε να γίνει λίγο πιο πικάντικη, να ξεπεράσει τ’ αυτονόητα όρια που έχουν τεθεί, αφού η αλληλοσυμπάθεια και η έλξη που ένιωθε ο ένας για τον άλλον δεν κρυβόταν στις τυχαίες ή προγραμματισμένες συναντήσεις σας επί δουλειάς, έπρεπε να βγει κι εκτός. Έφτανε ένα μήνυμα στο κινητό σου για να δημιουργηθούν χιλιάδες στον εγκέφαλό σου.
Μέχρι που ορίστηκε συνάντηση. Εκτός δουλειάς. Αν πήγαινες, γνώριζες ότι κάποια πράγματα μπορεί ν’ άλλαζαν κι αργότερα να σε έφερναν σε δύσκολη θέση. Όμως, ήξερες μέσα σου ότι θα πας, ξεκινώντας ένα κεφάλαιο που μπορεί να έχει το πολύ έναν νικητή αλλά σίγουρα πολλούς χαμένους.
Μέχρι που φτάνεις, την επόμενη -κι αφού έχετε μοιραστεί ένα βράδυ ακατάλληλο για ανηλίκους- όπως κάθε μέρα στη δουλειά. Σου λέει μια ξερή «καλημέρα». Σου απευθύνει το λόγο μιλώντας σου, όπως πάντα, στον πληθυντικό. Το μέσα σου μπλέντερ. Ανακατεύει εικόνες της χθεσινής σας νύχτας με το σήμερα. Είναι ο ίδιος άνθρωπος με διαφορετική συμπεριφορά. Το μυαλό σου κάνει γρήγορες σκέψεις. Η καρδιά σου αστραπιαίες. Συνεχίζει να σου μιλάει με τον ίδιο τρόπο που σου μιλούσε πάντα. Στον πληθυντικό ευγενείας.
Η αλήθεια είναι ότι κάποια πράγματα δεν μπορούν ν’ αλλάξουν, όταν οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν. Μπορεί όμως ν’ αλλάξει ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε εμείς τα πράγματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μπορεί αυτό να λειτουργήσει απολύτως αφροδισιακά . Εξαρτάται από το αν το θεωρείς διαχειρίσιμο ή όχι. Αν αποφασίσεις ότι θέλεις να το συνεχίσεις για όσο πάει, θα πρέπει να μη σε αποσυντονίζει ο πληθυντικός μεταξύ σας, αλλά αντιθέτως να τον βρίσκεις παιχνιδιάρικο, σχεδόν ερωτικό. Να σαγηνεύεσαι από το γεγονός ότι είστε άγνωστοι κι απολύτως γνωστοί. Να σε κάνει να θέλεις τον άνθρωπο αυτό, ακόμη περισσότερο. Να φουντώνεις στην ιδέα ότι κανείς δε γνωρίζει τι συμβαίνει μεταξύ σας. Να θέλεις ξανά και ξανά ν’ αποδείξεις ότι μπορείς πολύ ωραία να παίξεις κι αυτόν τον ρόλο. Του κρυφού εραστή. Να είναι ερεθιστική η ύπαρξη απόστασης μεταξύ σας, που δεν προδίδει σε κανέναν τη μεταξύ σας έλξη.
Αν όμως απογοητεύεσαι από το πόσο καλά μπορεί να παίξει ο άλλος τον ρόλο του «φυσικά και δε συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας» μετά απ’ αυτό που μεσαλάβησε, τότε φεύγεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα και φροντίζεις να μη δοθεί καμία συνέχεια. Δεν μπορείς ν’ αποδώσεις καμία ευθύνη στον άλλον που τα δεδομένα ήταν αυτονόητα κι εσύ θέλησες να παίξεις «ποιος γουστάρει τον συνάδελφο». Μπορεί να πέφτει βαρύς όλος αυτός ο πληθυντικός για το πού στέκεσαι εσύ συναισθηματικά, σύμφωνοι. Μπορεί να νιώθεις στεναχώρια και γιατί όχι και ξενέρωμα. Δεκτό.
Αν δεν μπορείς ν’ αντέξεις τέτοια απόσταση από τον άνθρωπο που δέθηκες έστω και στιγμιαία μαζί του, τότε η συμπεριφορά σου θα σε προδώσει. Και δεν ξέρεις πόσο έτοιμος είναι ο άλλος να το δεχτεί. Άρα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πας παρακάτω με συνοπτικές διαδικασίες. Ε ναι, δεν είναι όλες οι καταστάσεις για όλους. Δεν υπάρχει στην τελική και λόγος να συνεχίζεις κάτι που βλέπεις ότι ο πληθυντικός θα συνεχίσει να το υποβαθμίζει, κρατώντας σε απόσταση κι όχι σε αναβρασμό μυαλού, ψυχής και σώματος όλα όσα συμβαίνουν μεταξύ σας. Καληνύχτα σας λοιπόν και τα λέμε αύριο στη δουλειά. Και μόνο εκεί.
Θέλουμε και τη δική σου άποψη!
Στείλε το άρθρο σου στο info@pillowfights.gr και μπες στη μεγαλύτερη αρθρογραφική ομάδα!
Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου