O Hector Mkansi και η Nonhlanhla Soldaat από τη Νότια Αφρική γνωρίστηκαν το 2010 σε μια κηδεία, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να βρουν ο ένας στο πρόσωπο του άλλου τον έρωτα. Έπειτα από δύο χρόνια παντρεύτηκαν κάνοντας μια μικρή τελετή, καθότι δεν υπήρχαν αρκετά χρήματα για κάτι παραπάνω. Ωστόσο, ο Mkansi θέλοντας να κάνει μια καλύτερη πρόταση γάμου στη γυναίκα του, έτσι όπως εκείνη το είχε φανταστεί, της αγόρασε ένα καινούριο δαχτυλίδι και της έκανε μια νέα πρόταση στα KFC που συνήθιζαν να πηγαίνουν. Πού να ήξερε ότι θα γινόταν η πιο viral πρόταση γάμου που σημειώθηκε ποτέ στα χρονικά!

Η πρόταση βιντεοσκοπήθηκε από τους θαμώνες κι άρχισε να λαμβάνει προσοχή στο Twitter με το hashtag #kfcproposal. Τα views, όμως, άρχισαν να ανεβαίνουν κατακόρυφα όταν μια δημοσιογράφος ονόματι Anele, έγραψε ένα πικρόχολο σχόλιο κάτω από την ανάρτηση που ανέφερε ότι «οι άντρες στη Νότια Αφρική είναι τόσο απένταροι που επιλέγουν να κάνουν πρόταση γάμου στα KFC. Δεν έχουν καθόλου γούστο, δηλαδή ποιος κάνει πρόταση γάμου στα KFC;», γεγονός που ενόχλησε πολλούς από τους χρήστες του twitter, απαντώντας της με ανάλογα ειρωνικά σχόλια, ως αποτέλεσμα η ίδια να κατεβάσει τον λογαριασμό της. Όλο αυτό έφερε ακόμα μεγαλύτερη απήχηση στο βίντεο του ζευγαριού, με πάνω από 20.000 αναδημοσιεύσεις μέσα σε λίγα 24ωρα.

 

Twitter butterfly_Anele user reacting to KFC proposal story

 

Την καλύτερη απάντηση, όμως, την έδωσε η ίδια η διεύθυνση των KFC Νότιας Αφρικής, όταν εντόπισε το ζευγάρι μέσω ανάρτησης στο Τwitter, με σκοπό να τους βοηθήσει με την οργάνωση του γάμου τους αναλαμβάνοντας τα έξοδά τους:

 

Μαζί με τα KFC, πήραν θέση και άλλες πολυεθνικές, οι οποίες θέλησαν να βοηθήσουν το ζευγάρι να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, ξεκινώντας ένα ντόμινο καλής θέλησης. Συγκεκριμένα, η  Coca Cola ανέλαβε τα αναψυκτικά για τη δεξίωση, η εταιρεία Puma τους έκανε δώρο ένα ποσό των 680 δολαρίων σε voucher, η Huawei τους δώρισε δύο κινητά.

 

Επιπλέον, η Τράπεζα Standard Bank κάλυψε ένα μεγάλο μέρος του δανείου τους, για να κάνουν μια νέα αρχή, όπως ανέφερε στη δημοσίευσή της. Το ταξίδι του μέλιτος στο Cape Town, το ανέλαβε η kululaholidays και τη μετακίνησή τους η Audi και η Uber.

H εταιρία κοσμημάτων Billdore δώρισε δύο φανταχτερά δαχτυλίδια με διαμάντια και πολλές άλλες εταιρίες προσφέρθηκαν να κάνουν κι εκείνες με τη σειρά τους τα δώρα τους στο ζευγάρι. Καθώς, επίσης, ο δημοφιλής στην περιοχή τραγουδιστής Zakes Bantwini τραγούδησε δωρεάν στον γάμο τους.

 

Έτσι, το ζευγάρι κατάφερε να κάνει τον γάμο των ονείρων του από το πουθενά, μέσα από την αγάπη του κόσμου που τους στήριξε μέσω των social, κάτι που δηλώνει για άλλη μια φορά τη δυναμική που έχουν αποκτήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επιρροή που ασκούν στον κόσμο. Όσο για τις εταιρίες που συμμετείχαν, σίγουρα είχαν και διαφημιστικό σκοπό μέσω της βοήθειας που παρείχαν στο ζευγάρι, όπως και να έχει, όμως, το αποτέλεσμα είχε θετικό αντίκτυπο.

 

 

Έπειτα από έξι χρόνια γάμου, το ζευγάρι είναι ακόμα μαζί και έχουν αποκτήσει τρία παιδιά, έχοντας τις καλύτερες αναμνήσεις από τον γάμο τους που σίγουρα θα τον θυμούνται για μια ζωή. Πολλά ζευγάρια θέλησαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους κάνοντας πρόταση στα KFC σε διάφορες χώρες, χωρίς όμως να έχουν την ίδια ανταπόκριση από το κοινό των social. Το νόημα, άλλωστε, μιας πρότασης γάμου είναι ο αυθορμητισμός και όχι η επίδειξη. Γι’ αυτό, είτε κάποιος την κάνει σε ένα ακριβό εστιατόριο, είτε στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς του, ο σκοπός είναι να τρέφει αληθινά συναισθήματα και να γίνεται ως ένδειξη αγάπης για το πρόσωπο που έχει απέναντί του. Υποτιμητικά σχόλια όπως της Anele και γενικά η κακοπροαίρετη κριτική σε ευχάριστες στιγμές, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι κακό σε αυτόν που την ασκεί και σαφώς δηλώνει έλλειψη σεβασμού.

Βέβαια, τελευταία το βλέπουμε πολύ στα social να συμβαίνει, λες κι έχουμε εθιστεί στη μιζέρια και δε θέλουμε να βλέπουμε τα όμορφα που συμβαίνουν κάθε μέρα στον κόσμο, παρά μόνο να βρίσκουμε θύματα όπως celebritities και διάφορους άλλους ανθρώπους που δημοσιεύουν τις εμπειρίες τους και την καθημερινότητά τους στα social, για να καλύπτουμε τις δικές μας ελλείψεις. Στην περίπτωση, πάντως, του Mkansi και της Nonhlanhla η κατάσταση αυτή λειτούργησε ευνοϊκά κι έδωσαν το δικό τους μήνυμα αγάπης.

 

 

Συντάκτης: Ειρήνη Φιλανδριανού