

Η εικόνα του λιπόσαρκου, αποστεωμένου Πιανίστα πριν 20 και βάλε χρόνια, είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές φιγούρες του σύγχρονου κινηματογράφου. Ο διακεκριμένος ηθοποιός Adrien Brody, ο Πιανίστας του Πολάνσκι, είναι ο ηθοποιός που συγκλόνισε κοινό και κριτικούς το 2002 και βραβεύτηκε με Όσκαρ, στα 29 του χρόνια. Έγινε ο νεότερος ηθοποιός που κερδίζει αυτό το βραβείο, κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα.
Ο Μπρόντι για τις ανάγκες της ταινίας είχε αναγκαστεί να αλλάξει χώρο διαμονής, να χάσει 30 κιλά και να απομονωθεί για τα καλά, προκειμένου να μπει στο πετσί του ρόλου του. Όλα αυτά τού άφησαν κατάλοιπα: εξάντληση, κατάθλιψη, μοναξιά. Και οι ρόλοι που ακολούθησαν δεν ήταν αντάξιοί του. Κλείστηκε στον εαυτό του, στράφηκε στη μουσική, χωρίς να ξεχάσει ποτέ την υποκριτική, και φέτος ήταν και πάλι η χρονιά του, αφού πριν ένα μήνα κέρδισε το δεύτερο Όσκαρ του και επανήλθε στη συνείδηση όλων ως ένας χαρισματικός ηθοποιός.
Ο Μπρόντι είναι φέτος στο προσκήνιο με τη συγκλονιστική του ερμηνεία στην ταινία «Brutalist». Ένας Ουγγροεβραίος που επέζησε του Ολοκαυτώματος, φεύγει από την Ευρώπη και καταλήγει μετά από δυσκολίες και εμπόδια στην Αμερική, να δουλεύει σε κατάστημα επίπλων. Προσπαθώντας να διευθετήσει τη μεταφορά της γυναίκας του στην Αμερική, απαντά καταφατικά στην πρόταση ενός μεγιστάνα για κατασκευή μιας βιβλιοθήκης. Το διφορούμενο αποτέλεσμα θα οδηγήσει στην απόλυσή του, σε καβγά με τον ξάδελφό του και στην τελική αποδοχή του από τον πάμπλουτο «εργοδότη» του, ο οποίος θα μεσολαβήσει για να έρθουν η γυναίκα του και η ανιψιά του στις Η.Π.Α. Η ζωή τους θα αλλάξει όταν ο Λάζλο Τοτ εγκαθίσταται στην έπαυλη για να δουλεύει εκεί.
Ο ρόλος του αφορά σε έναν περίπλοκο και ταυτόχρονα εσωστρεφή χαρακτήρα, με καλλιτεχνικές ευαισθησίες, ασυμβίβαστο αλλά και ονειροπόλο, που πατά με το ένα πόδι στην Αμερική και με το άλλο στην Ευρώπη, με το ένα πόδι στο ιδεατό, όμορφο παρελθόν του και με το άλλο στο καινούργιο, καπιταλιστικό παρόν και μέλλον του.
Για να επιτύχει αυτό το αποτέλεσμα, ο Μπρόντι μετέφερε πολλές δικές του ιδιότητες στον ρόλο. Ανατριχιαστική σύμπτωση το ότι η μητέρα του έφυγε πολλά χρόνια πριν από την Ουγγαρία για να καταφύγει με την οικογένειά της στην Αμερική, σε ένα υπέροχο και συνάμα τραγικό συμβολισμό με τη δική του σημειολογία. Για τον ηθοποιό, αυτή η ταινία ήταν ένας τρόπος να τιμήσει τη μητέρα του.
Η προσωπική ζωή του Μπρόντι, που δεν ήταν ποτέ πρωτοσέλιδο λόγω του χαρακτήρα του ηθοποιού· άλλαξε μετά από ένα συγκλονιστικό γεγονός που τάραξε τα νερά του λαμπερού Χόλιγουντ. Τον Οκτώβριο του 2017 ο κόσμος του κινηματογράφου στην άλλη άκρη του Ατλαντικού συνταράχτηκε από ένα σκάνδαλο ερωτικής φύσεως, που είχε στο επίκεντρο τον ισχυρό άντρα Χάρβι Γουάνστιν. Πληθώρα γυναικών, διάσημες και λιγότερο διάσημες, κατηγόρησαν ανοιχτά τον παραγωγό για ανάρμοστη συμπεριφορά, παραβίαση ορίων, προσβολή και εξευτελισμό και λίγο καιρό αργότερα δικαιώθηκαν. Ο Χάρβι, δικάστηκε και καταδικάστηκε σε κάθειρξη με την απόφαση να είναι καταπέλτης εναντίον του.
Μια από τις πρώτες σκέψεις μου, ήταν το πώς αντέδρασε στις κατηγορίες η τότε σύζυγός του. Μια ομολογουμένως εντυπωσιακή, άκρως επιτυχημένη τον τομέα της, έξυπνη και αυτοδημιούργητη γυναίκα. Όπως ήταν φυσικό, συγκλονίστηκε από τις αποκαλύψεις για τον άντρα της, με τον οποίο έχουν αποκτήσει δύο παιδιά και από τον οποίο ζήτησε αμέσως διαζύγιο, για να εκδοθεί λίγο καιρό μετά, αποδεσμεύοντάς την από μια κατάσταση που τη διαπόμπευσε παγκόσμια.
Η Τζωρτζίνα Τσάπμαν, σύζυγος του Γουάνστιν είναι μοντέλο, ηθοποιός και σχεδιάστρια μόδας και έγινε γνωστή και ως η ιδρύτρια του οίκου μόδας Marchesa, με εντυπωσιακό πελατολόγιο και ρούχα υψηλής ραπτικής, αρκετά χρόνια πιο μικρή του. Η ίδια κέρδισε από το διαζύγιο ακίνητα και λεφτά και για ένα διάστημα κλείστηκε στον εαυτό της.
Οι δρόμοι του ηθοποιού και της Τζορτζίνας διασταυρώθηκαν σε μια χρονική στιγμή που έμελλε να είναι σημαδιακή και για τους δυο τους. Έγιναν ζευγάρι το 2019, εμφανίστηκαν δημόσια το 2020 και έκτοτε δεν απασχολούν την κοινή γνώμη, δεν προκαλούν, δεν αυτοπροβάλλονται. Προσπαθούν συνειδητά να κρατούν χαμηλούς τόνους και να αποστασιοποιούνται από τα φώτα δημοσιότητας, σε μια προσπάθεια να στραφούν οι προβολείς στη δουλειά τους, αντί στα προσωπικά τους.
Έχουν κτίσει μια υγιή και βασισμένη σε υγιή θεμέλια σχέση και πορεύονται ο ένας πλάι στον άλλον, με μια ήρεμη και βαθιά αγάπη. Η Τζορτζίνα παρέχει πλήρη στήριξη στον Μπρόντι, κάτι που έγινε φανερό φέτος κατά την περίοδο των βραβείων. Δηλώνει απερίφραστα πόσο περήφανη νιώθει για το ταλέντο του αλλά και ότι αυτά που την τράβηξαν κοντά του, είναι η καλλιτεχνική του φύση και το πηγαίο ταλέντο του.
Ο κατά τα άλλα μετρημένος και συνεσταλμένος Μπρόντι αναφέρθηκε δημοσίως στη σύντροφό του και τα παιδιά της, κατά τη φετινή απονομή βραβείων Όσκαρ, ευχαριστώντας τους και αποκαλύπτοντας ότι τον αποκαλούν “Popsy”. Ωστόσο, η στιγμή επισκιάστηκε από μια αμφιλεγόμενη κίνηση του ηθοποιού, αφού καθώς ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο του, έβγαλε την τσίχλα που μασούσε και την πέταξε προς τη σύντροφό του, προκαλώντας αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, κι αν κάποτε κάποτε δέχεται κριτική και πυρά, επιλέγει συνειδητά να τα αγνοεί και να εστιάζει στο πώς να γίνει δημιουργικός. Κάτι που φαίνεται να πετυχαίνει με την Τζωρτζίνα δίπλα του.