“Three words. Eight letters. Say it and I’m yours”. Σε προκαλώ να πεις αυτή την αξέχαστη φράση σ’ έναν θαυμαστή του Gossip Girl και ν’ απολαύσεις τη σπίθα στα μάτια του. Αυτή είναι η δύναμη του αιώνια αγαπημένου ζευγαριού των GG’s  θαυμαστών Chuck Bass και Blair Waldorf (aka Chair), που ενσαρκώνουν με απόλυτη επιτυχία οι Ed Westwick και Leighton Meester. Ποιος ήξερε ότι ένα φιλί που μοιράζονταν στο πίσω μέρος μιας λιμουζίνας θα πυροδοτούσε ένα τόσο εμβληματικό τηλεοπτικό ζευγάρι, του οποίου οι αξέχαστες σκηνές μας συντροφεύουν ακόμη. Γιατί πάω στοίχημα ακόμη βλέπεις στα κρυφά κανένα επεισόδιο.

Τα πάντα σ’ αυτή τη σειρά ήταν δραματικά κι ιδιαίτερα, το ίδιο κι η σχέση των δύο πρωταγωνιστών μας. Σε όλη τη διάρκεια των έξι σεζόν, το ειδύλλιό τους ήταν δύσκολο (κι ομολογουμένως αρκετά τοξικό), αλλά εθιστικό για τους θαυμαστές του που το ακολουθούσαμε πιστά. Ο λόγος; Ακόμη κι όταν δεν ήταν τεχνικά μαζί, ο Τσακ κι η Μπλερ μας τροφοδότησαν με στιγμές επικού έρωτα κι ατάκες που έχουν ακόμη χαραχθεί στη μνήμη μας. Και ποιος θα ξεχάσει ότι εκείνη ήταν που τον σταμάτησε από το να εξαφανιστεί απ’ όλους κι απ’ όλα, ή τη στιγμή που πήγε να την ανταλλάξει για το ξενοδοχείο του, που εν τέλει έχασε. Τη στιγμή που έχασε τον πατέρα του και κουρέλι αφέθηκε στα χέρια της ή τότε που εκείνος γύρισε όλη την Ευρώπη οριακά με ένα πόδι, για να της φέρει τα αγαπημένα της μακαρόν; Η χημεία τους είναι ηλεκτρισμένη από την πρώτη στιγμή- τι κι αν εκείνη ξεκίνησε ζευγάρι με τον φίλο του!

 

%ce%b5%cf%81%cf%84%ce%b7%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%82

 

Το δράμα των ερωτευμένων που είναι αρκετά εγωιστές για να παραδεχτούν ο ένας στον άλλον ότι αγαπιούνται και σε συνδυασμό με την ανωριμότητα της ηλικίας τους, έφτιαξε έναν έρωτα από τους λίγους. Πόσο μάλλον όταν τελικά καταφέρνουν ν’ αποκτήσουν ο ένας τον άλλον κι αποτυγχάνουν παταγωδώς σ’ αυτό. Το θρυλικό φιλί στο πίσω μέρος της λιμουζίνας του Τσακ, έμελλε να είναι η αρχή του κακού αλλά και του τρελού έρωτα για τη δική μας Queen B αποδεικνύοντας ότι μέχρι κι ο φαινομενικά σκληροπυρηνικός άκαρδος playboy μπορούσε ν’ αγαπήσει βαθιά κι αληθινά. Απλώς κανένας τους δεν μπορούσε να το διαχειριστεί. Εκείνη, αδίστακτη μπροστά στη φήμη και τη δόξα, χρησιμοποιούσε όλους τους ανθρώπους γύρω της προκειμένου να πετύχει τα δόλια κόλπα της- ακόμη και τον καλό της. Κι εκείνος, σε μια πρώτη φάση ερωτευμένος με το χρήμα και της επιχειρήσεις, τη μετέτρεπε σε πιόνι του.

%cf%81%cf%84%cf%84%cf%81%ce%b5

 

Η τρέλα ξεκινούσε όταν κάποιος από τους δύο αποχωριζόταν τον άλλον. Πράγματι, ο Τσακ μπόρεσε ν’ αλλάξει κι από άκαρδος μετατράπηκε σε ευγενικός και πρόσχαρος εργοδότης και φίλος, όμως για χάρη κάποιας άλλης κι αυτό ήταν κάτι που η Queen B δεν μπορούσε να διαχειριστεί. Οπότε έπρεπε ν’ αλλάξει. Κι άλλαξε. Αλλά κι ο Τσακ, από την άλλη, δεν ήταν καλύτερος. Εμφανίστηκε με θάρρος -εντάξει και με προτροπή της μητέρας της- στην εκκλησία να διαλύσει τον βασιλικό της γάμο με τον Πρίγκιπα του Μονακό, ακόμη κι αν μας είχαν χαρίσει προηγουμένως την καλύτερη στιγμή αποχωρισμού.

Όλοι ξέραμε ότι αυτός ο έρωτας ήταν περίεργος κι όχι με την καλή έννοια της λέξης. Αλλά αυτό που μας έκανε ν’ ανυπομονούμε να τους δούμε μαζί, ήταν το πόσο μοναδικά συμπλήρωνε ο ένας τον άλλον. Κι αυτό είναι η μαγεία μιας σχέσης. Ακόμη κι όταν στα μάτια του κόσμου φαντάζει παράλογη, γι’ αυτούς τους δύο να είναι αυτό που τους ολοκληρώνει.

Πέρασαν πολλά στάδια όπου ο Τσακ απάτησε την Μπλερ, εκείνη τον χρησιμοποίησε, μπλέχτηκαν πρώην, νυν κι επόμενοι, χώρισαν και ξαναχώρισαν και κανείς δεν έλεγε «σ’ αγαπώ». Όμως όλοι οφείλουμε να παραδεχτούμε το πόσο ωρίμασε η σχέση τους στο πέρασμα του χρόνου. Ο Τσακ τη βοήθησε να ξεφύγει από τη βασιλική της φυλακή κι η Μπλερ να γλυτώσει από τα ύπουλα σχέδια του πατέρα του, που είχε ως στόχο να τον βγάλει από τη μέση ή να τον επαναφέρει στην πραγματικότητά του όταν εκείνος απέκλινε.

 

%ce%b4%cf%86%ce%b3%cf%86

 

Οι συνωμοσίες, τα σχέδια που κατέστρωναν μαζί κι οι αντίπαλοί τους που παραδίνονταν αμαχητί μπροστά τους, τούς έκαναν τόσο δυνατούς που θα μπορούσαν να κατακτήσουν τον κόσμο, αλλά με το να βρίσκονται στην αντίπαλη πλευρά ήταν απλώς θέμα χρόνου ν’ αλληλοσκοτωθούν. Παρ’ όλα αυτά τίποτα δε στάθηκε εμπόδιο στην αγάπη τους, αφού στο τέλος παραδέχτηκαν τ’ αληθινά τους αισθήματα ο ένας στον άλλον, ώριμοι πια και μαζί από επιλογή κι όχι ίντριγκα κι ανάγκη. Ο κόσμος της δε θα ήταν ο ίδιος χωρίς αυτόν μέσα. Κι εκείνος θυμήθηκε ότι ήταν ο Τσακ Μπας και την αγαπούσε. Κι ήρθε εκείνο το Happily ever after, μ’ εκείνον να της τονίζει εκείνο το πολυπόθητο “Three words. Eight letters” που πεθαίναμε να τον ακούμε να της το λέει.

Για να λέμε και καμιά αλήθεια βέβαια, η σχέση τους ήταν προβληματική, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και χειριστική και κακοποιητική. Και σίγουρα αν την αναλύσουμε πέρα από τα όρια της σειράς και τα πρότυπα που προβάλει, είναι οφθαλμοφανής η ναρκισσιστική διαταραχή του Μπας όπως κι η νευρωτική φύση της Μπλερ. Όμως, υπάρχει κι η άλλη πλευρά. Εκείνη που απλώς κάνεις τα πάντα για έναν έρωτα και για λίγο θέλεις να πιστέψεις στην αιώνια δύναμή του. Κι αυτό είναι κάτι που αν έρθει στη ζωή σου, δεν μπορείς ν’ αρνηθείς να το ζήσεις, αφού είναι ολοκληρωτικά, απόλυτα, οφθαλμοφανώς, πέρα για πέρα πάνω από σένα.

Συντάκτης: Βαρβάρα Αθανασίου
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου