«Δύο ξένοι»: μια από τις πιο αγαπημένες σε όλους μας σειρές της ελληνικής τηλεόρασης. Μια ρομαντική κομεντί με λατρεμένους ηθοποιούς κι ερμηνείες που μας παρέσυραν με ένταση και ζωντάνια. Ερωτικές περιπτύξεις, αδυναμίες κι ανθρώπινα πάθη, μας τα παρουσίαζαν με μια χιουμοριστική κι αξέχαστα ευχάριστη διάθεση μέσα από τις ατάκες τους.

Εμείς, όμως, θα εστιάσουμε στο ανατρεπτικό από όλες τις απόψεις ζευγάρι της σειράς αυτής, που δε θα μπορούσε να είναι άλλο από τον Τόλη (Αλέξανδρος Ρήγας) και τη Χαρούλα (Δέσποινα Βανδή). Μια σχέση που μας δίδαξε τον απόλυτα αδιανόητο έρωτα. Τον έρωτα που ξεχνάς ποιος είσαι, τι είσαι, εκείνον που έρχεται και σε κάνει να αμφισβητείς από την ηθική σου και τα όριά σου, ως και τη σεξουαλικότητά σου.

Ο Τόλης, ένας άνθρωπος της ελληνικής showbiz, σύμφωνα με τον ρόλο του στη σειρά αυτή, κι ανοιχτά ομοφυλόφιλος, καλείται να εκτίσει τη στρατιωτική του θητεία σε ένα στρατόπεδο στην Τρίπολη. Η Χαρούλα, τραγουδίστρια σε μπουζούκια της επαρχίας, μια γυναίκα άκρως ερωτική, με ένα ιδιαίτερα αισθησιακό ταμπεραμέντο, συμβιβασμένη σε έναν δεσμό ανάγκης, περνάει τη ζωή της χωρίς μεγάλες συγκινήσεις.

 

 

Η ζωή τούς έφερε κοντά κάπως παράδοξα, με τους δυο τους να χρειάζεται να συνεργαστούν για μια γιορτή του στρατοπέδου στην οποία ο Τόλης είχε αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια. Ο σαρκασμός έδινε κι έπαιρνε, με τη Χαρούλα να πετάει καρφιά στον ίδιο για τη σ3ξουαλική του ταυτότητα και τον ίδιο να ακούει και να φορτώνει, μην μπορώντας να απαντήσει λόγω του ότι ήταν η «γκόμενα του διοικητή του». Μια νύχτα ήταν αρκετή, όμως, για να δούμε τον Τόλη να ξεσπάει και να πέφτει με τα μούτρα στον έρωτα της Χαρούλας, ξεχνώντας κι ο ίδιος ποιος είναι. Και κάπως έτσι, ανάμεσα σε φιλιά και παράνομα κρεβάτια, μας δίδαξαν ότι τα πάντα στη ζωή είναι ρευστά και πως ο άνθρωπος θα βρίσκει παρηγοριά, διέξοδο, τρυφερότητα, στον άνθρωπο, καμιά φορά στον πιο παράδοξα αταίριαστο άνθρωπο.

Ο έρωτας είναι αυτός που μας κάνει να ανακαλύπτουμε τις πτυχές του εαυτού μας που κρύβουμε βαθιά μέσα μας και δεν μπορούσαμε καν να φανταστούμε ότι υπήρχαν. Κι έτσι, ενδεχομένως να βγαίνουμε προς δρόμους ξένους, αγνώστους κι αυτή είναι μαγεία του.

Εκείνη ίσως διέκρινε κάτι που ο ίδιος αγνοούσε. Εκείνος, ίσως εντόπισε μια πιο ευαίσθητη και κρυφή πλευρά της. Για τη Χαρούλα, ίσως ο Τόλης να ήταν μια πρόκληση, για τον Τόλη η Χαρούλα, ένα πείραμα. Απ’ όπου κι αν ξεκίνησε η ερωτική έλξη μεταξύ τους, το αποτέλεσμα ήταν μια φλογερή και παράνομη σχέση που ακόμα κι εμάς, ως τηλεθεατές, μας είχε τραβήξει ιδιαίτερα την προσοχή και θέλαμε να παρακολουθούμε στενά κάθε σημείο της εξέλιξής της.

 

 

Όταν το τέλος αυτού του μοιραίου έρωτα ήρθε στις οθόνες μας, ο Τόλης συνέχισε να συνευρίσκεται με άλλους άντρες, ενώ η Χαρούλα δεν έκανε ποτέ το μεγάλο βήμα να φύγει από την Τρίπολη, κι έτσι έφτασε να αποτελεί μια ισχυρή και γλυκιά για εκείνον ανάμνηση. Δύο διαφορετικοί κόσμοι από όλες τις απόψεις, δυο διαφορετικές φύσεις, έζησαν μια δυνατή καψούρα, ένα ισχυρό ξεφάντωμα του νου και του σώματος. Ένα πάθος δίχως λογική για να αποδείξει σε όλους μας ότι ο έρωτας μεταμορφώνει, παρασέρνει, σε κάνει να ανοίγεσαι στα ενδεχόμενα. Ας κρατήσουμε όμως και το διδακτικό της υπόθεσης αυτής, που δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να δοκιμάζει, να πράττει ελεύθερα και να μην περιορίζει τα θέλω του, εφόσον πάντοτε δε βλάπτει κάποιον,  για τα κλισέ της κάθε κοινωνίας.

Συντάκτης: Άννα Γιαννούλη
Επιμέλεια κειμένου: Γιοβάννα Κοντονικολάου