Σαρώνει την τελευταία εβδομάδα η είδηση του νέου εγχειρήματος της εταιρείας Hot Octopuss, εταιρείας σεξουαλικών βοηθημάτων που δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Θάλαμοι «Guy Fi» τοποθετημένοι σε κεντρικές αρτηρίες της Νέας Υόρκης κι εξοπλισμένοι με σκούρες κουρτίνες, κάθισμα και laptop, προσφέρουν ανακούφιση στους διερχόμενους οι οποίοι δια του αυνανισμού εκτονώνουν το στρες.

Απορίας άξιο το γιατί κάποιος να επέλεγε να «αρμέξει» στο πεζοδρόμιο και να μην πάει σπίτι του (όσο μαλάκας και να είναι). Το όλο concept φαντάζει σαν κάτι ανάμεσα σε δημόσιο ουρητήριο και atm τράπεζας σπέρματος, με το συνιδρυτή της εταιρείας Άνταμι Λιούις να δηλώνει πως «δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το να δουλεύεις οκτάωρο είναι εξαιρετικά αγχωτικό και για το μυαλό και για το σώμα, ειδικά σε μια πόλη που δε σταματά ποτέ όπως είναι το Μανχάταν». Το μόνο που ζητά η εφευρέτρια εταιρεία είναι ένα «ευχαριστώ» από τους πελάτες της όταν με το καλό πάρουν προαγωγή, κάτι το οποίο είναι βέβαιο ότι θα συμβεί, ύστερα από τη βοήθεια που προσφέρει σε αυτούς το «προϊόν» της.

Κι εδώ τίθεται ο προβληματισμός. Αν το «φαπφαπ» είναι τόσο σημαντικό, ώστε να αποτελεί παράγοντα για μια προαγωγή στη δουλειά ή την ψυχολογία, αυτό συνεπάγεται ότι στη χώρα μας θα έπρεπε να εργαζόμαστε κατά πλειονότητα ως διευθύνοντες σύμβουλοι. Και το κυριότερο, θα ήμασταν και όλοι ευτυχισμένοι.

Και όλα αυτά χωρίς τους θαλάμους Guy-Fi, αρκεί η μαλακία που μας δέρνει έτσι κι αλλιώς ως κράτος κι ως κοινωνία. Αν παρά ταύτα, αποφασιζόταν μια τέτοια κίνηση, δεν καταλήγεις εύκολα τι θα ήταν πιο απολαυστικό. Η «χειροκίνητη» του πελάτη μέσα στο θάλαμο, ή το βλέμμα που θα του έριχνε, την ώρα που θα έβγαινε, η διερχόμενη γιαγιά με το καροτσάκι της λαϊκής αγοράς που έτυχε να περνά μπροστά απ’ τον πάγκο εργασίας και διαλογισμού.

Και στο σημείο αυτό εντοπίζεται κι η μεγάλη αδικία, αφού το ίδιο concept υπάρχει στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια κι έχει κρατηθεί στην αφάνεια. Απλά εμείς αντί για μαύρες κουρτίνες έχουμε μπλε κι αντί για laptop έχουμε ψηφοδέλτια. Το αποτέλεσμα όμως παραμένει ακριβώς το ίδιο, και είμαστε και μακράν πιο έμπειροι «χρήστες» του Guy-Fi θαλάμου. Δυστυχώς, όμως, έπρεπε να φθάσουμε στα όρια της πτώχευσης για να γίνουμε viral στα παγκόσμια δελτία ειδήσεων.

Εν κατακλείδι, όλος ο τυφώνας ανακοινοποιήσεων από τα αμερικανικά ειδησεογραφικά μέσα για το δημόσιο «μαλακιστήριο», ήταν απλά και μόνο μια γκάφα. Οι εν λόγω θάλαμοι δεν ήταν κάτι άλλο παρά τηλεφωνικοί θάλαμοι τους οποίους «έντυσε» η εταιρεία παραγωγής βοηθημάτων με μαύρα καλύμματα φέροντα το logo της, κι απλά άφησε τις φωτογραφικές των κινητών τηλεφώνων και τις κοινοποιήσεις σε blogs και μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κάνουν όλα τα υπόλοιπα.

Ένα απλό διαφημιστικό κόλπο και μια μαύρη κουρτίνα ήταν αρκετό για να κάνουν μια εταιρεία γνωστή ανά τον κόσμο. Και δεν ξέρουμε πόσες φορές τη μέρα τον παίζει ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Hot Octopuss, αλλά την προαγωγή την πήρε σίγουρα.

 

Επιμέλεια Κειμένου Αλέξη Φαραντούρη: Πωλίνα Πανέρη

Συντάκτης: Αλέξης Φαραντούρης